Skocz do zawartości

kontrolka CHECK i błąd P0400


Gość djtrupek27

Rekomendowane odpowiedzi

Gość djtrupek27

Witam klubowiczów ... Koledzy jest problem :-( ... Wymieniłem uszczelki metalowe pod kolektorem ssącym i kopuła kolektora, wyczyściłem cały kolektor z tego nagaru, wyczyściłem zawór EGR, wyczyściłem elektrozawory, wymieniłem przewody podciśnienia ... teraz turbo załącza się o wiele poźniej nie jak to wcześniej było 1.7 tyś. tylko ok. 2.5 tyś obr. Podczas jazdy przy dohamowaniu włącza się CHECK, kiedy jednak jade CHECK się wyłączy i jest ok poza tym ze turbo nie pracuje tak jak trzeba. Kolejne badanie na komputerze i błąd P0400 ... czy ktoś jest w stanie doradzić gdzie szukac przyczyny?? pompa wacu tez wyczyszczona ... jesli ktos miał podobne prolemyu albo wiej jak sobie z takim poradzic bede wdzieczny za rade

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djtrupek27

tylko ze tu jest takiego rodzaju myk, ze jak podmieniłem EGR z innej Viki to pokazywało dokładnie ten sam błąd P0400 i zadnych zmian nie było ... tak , że zawór EGR odpada jesli chodzi o usterke

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djtrupek27

kolektor ssący był wyczyszczony do błysku wszystkie kanały tez ... mam podejrzenia co do przepływki albo pompy vacu ... obym sie mylił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0400 tonie tylko błąd EGR może byćz tym dużorzeczy powiązanych np. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR, stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe, uszkodzony sam zawór EGR który może być zapieczony lub pracuje nieprecyzyjnie, błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (objawia się raczej przy wyższych obrotach), zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy, jednym słowem coś uszkodziłeś lub czegoś zapomniałeś podłączyć warto by sprawdzić wszystko jeszcze raz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djtrupek27

witaj kolego ... wszystko sprawdziłem raz jeszcze ... wszystko jest szczelnie poskrecane zadnych wyciekow niema .... wszystko jest podpiete jesli chodzi o przewody podcisnienia ... dzis jade do mechaniora zeby zmierzyc vacu ... zostawiam mu autko i mowił ze on ten problem pokona ... dzieju za rady pozdrawiam ... jakbedzie autko sprawne napewno napisze co było przyczyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania