Gość grigorji Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam.Dzisiaj usłyszałem w mojej astrze f silnik 1,4 16v 96r jakieś niepokojące stuki pod obudową plastykową paska rozrządu a najlepiej to słychać siedząc w kabinie tak jak by cicho chodził traktor.Cały rozrząd kompletny był wymieniany 20000 km temu.Co dziwne silnik niby pracuje prawidłowo żadnych wahań na obrotomierzu.Co to morze być jakieś koło zebate się poluzowało ? albo to słychać może od pompy wspomagania?Zanim się do tego zabiore chciałbym wiedzieć czy wrazie czego będę musiał kupować znowu cały zestaw do wymiany rozrządu tj:pasek,rolka napinająca,pompa wody itd.A może klin na kole się obluzował?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A może to tylko wrażenie, że spod obudowy rozrządu? Może klepać hydropopychacz na pierwszym cylindrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mam pytanie, klepie cały czas czy tylko na wolnych obrotach ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 W moim przypadku hydropopychacz glosniej slychac bylo podczas przyspieszania. Mozna osluchac czy stuka z glowicy przytykajac do pokrywy zaworow na wysokosci 1 tloka np duzy srubokret i przytknac ucho do drugiego konca   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorji Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 To słychać właśnie tylko na wolnych obrotach.Podczas jazdy tego nie słyszę chyba że jest za głośno .To jest takie głuche dudnienie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wygląda na popychacz ale do pewności możesz zdjąć obudowę paska rozrządu i sprawdzić wszystkie elementy a nawet uruchomić silnik i odsłuchać jeśli tam będzie wszystko ok to jeden z hydropopychaczy ma już dosyć pracy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 duzy srubokret Lepszy do osłuchiwania jest kij   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorji Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Dzisiaj dopiero się za to zabrałem .Winom całego hałasu był popękany pasek wieloklinowy i to do tego stopnia że na odcinku 2 cm była wyrwa i to ona tak hałasowała.Wymieniłem pasek na nowy i po kłopocie .Niepokoi mnie jeszcze tylko pompa wspomagania.Już słychać od niej jakieś dziwne odgłosy.Jest cała zapaprana olejem ale oleju wspomagania nie ubywa .Opłaca się ją regenerować czy może ryzykować kupując używkę?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Przy cenach takich pomp nie warto sie bawic w regeneracje. Uzywke kupisz za jakes 50zł   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się