Gość grzema0104 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 komputer pokazał : za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju. co może być przyczyną i gdzie jest ten przekaźnik . samochód to astra g 1,6 8v 1998 r.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 A nie przypadkiem paliwa? Znasz numer błędu czy tylko opis?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Nie ma przekaźnika pompy oleju, jedynie tak jak Szymon sugeruje pompy paliwa, Sam przekaźnik znajduje się w komorze silnika w puszcze obok zbiorniczka wyrównawczego są tam dwa przekaźniki koloru różowego jeden jest od pompy, możesz doświadczalnie zamienić miejscami te dwa przekaźniki skasować błędy i sprawdzić czy znowu wywali jakiś błąd.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzema0104 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 opis dał mi mechanik który obsługiwał kompa. pewnie on coś pochrzanił   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Jakie są objawy w samym samochodzie co z nim jest nie tak i zmień mechanika   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzema0104 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 zaczął dużo palić gazu. pojechałem na regulację a przy okazji miał odczytać błędy. były 2. jeden jak wyżej pisałem- taki mi podał, 2 egr. ale o tym wiedziałem bo go zaślepiłem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Może masz odcinaną pompę paliwa przy przełączaniu na LPG i dlatego taki błąd wywala, skoro samochód dobrze jeździ to nie ma co w nim grzebać bo możne przekombinować, wyreguluj dobrze instalacją LPG i resztę zostaw jak jest.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-10124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzema0104 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 wymieniłem egr na nowy ale w dalszym ciągu świeci kontrolka check. pojechałem do 2 mechanika na odczytanie błędów. pokazało się " P1640" 4-krotny poczwórny moduł sterowania silnikiem. powiedział że prawdopodobnie komputer pokładowy. ale jego stwierdzenie nie było entuzjastyczne.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-11199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 P1640 to Usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami - stopień końcowy, czyli nie tak jak wydumał se to pseudomechanik, żaden komputer. Do wymiany DIS czyli cewka zapłonowa czyli to co produkuje iskrę na świece. Druga mniej prawdopodobna opcja to to, że w sterowniku silnika tranzystory kluczujące (sterujące cewką) mają coś nie tak.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-11200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Arek błąd o którym piszecie to błąd układu kontroli silnika-sterownik ECM często się trafia gdy jakaś wtyczka jest luźna czy coś w ten deseń, a działa to tak po włączeniu zapłonu ECU sprawdza wszystkie urządzenia jakie moa podłączone i jeśli mu coś nie pasuje to jest błąd kontroli i wszystko może się też rozbijać o instalację gazową starczy że np emulator wtrysku zaszaleje i ECU nie potrafi skontrolować układu i wywali ten błąd, skoro samochód dobrze jeździ i wywala ten błąd to warto by sprawdzić wszystkie układy w jakie wpinał się gazownik. Jeśli mechanik odczytał P1640" 4-krotny poczwórny moduł sterowania silnikiem to ja stawiam na emulator wtrysków. Można to sprawdzić w ASO Ople urządzeniem TECH w którym jest funkcja kontroli poprawności wszystkich układów i tam napewno wyjdzie co jest uszkodzone. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1948-przeka%C5%BAnik-pompy-oleju/#findComment-11201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się