Skocz do zawartości

Wyrzucanie płynu chłodniczego przez otwór w zbiorniczku


Gość pawel1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim seatem leonem 1.9 tdi 110 kw 2002 r.Wyrzyca mi płyn chłodniczy przez otwór w zbiorniczku z płynem.Nie wiem jaka może być tego przyczyna.Pompa wody jest nowa,termostat wymieniony na nowy,uszczelka pod głonicą na 100% jest ok,korek też założony nowy,a płyn wyżuca dalej.Temperatura rośnie do 90st. i utrzymuje się tak.Już skączyły mi się pomysły na to co można jeszcze wymienić lub sprawdzić.Będę bardzo wdzięczny za pomoc.pzd Paweł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ,że skoro wyrzuca płyn ze zbiorniczka ,to jest go po sam korek,czy tak ?

Na poczatek obniż jego poziom.

Jakby układ był zapowietrzony ,to by system nie działał ,a tu powodem musi być

przedmuch gazów do układu chłodzenia.Coś przecież wypiera ciecz ze zbiornika.

Powąchaj na pracującym silniku czy po odkręceniu

korka nie czuć spalin,silnik może tego nie odczuwać a przedmuchy z cylindrów i tak

mogą być---sprawdż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby układ był zapowietrzony ,to by system nie działał

Przecież układ nie działa poprawnie warto sprawdzić odpowietrzenie układu, taki mały przykład Opel Astra G układ automatycznie się ma odpowietrzyć a mnie udało się go zapowietrzyć chłodnica letnia wskaźnik na czerwonym polu w zbiorniczku żadnych ruchów przelewowych, odkręcenie korka i zagrzanie silnika w moim wypadku pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za szybką odpowiedz.Co do uszczelki ,głowicy i bloku to jest ok było to już sprawdzane.

Zaobserwowałem jeszcze że na postoju bardzo słabo grzeje mino iż temperaturę ustawię na 27 st. (dodam ze jest climatronic dwustrefowy).

A jak go odpowietrzyć ? może to zda rezultat.gdyż tego nie robiłem.

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego modelu Seata ale możesz sprawdzić czy nie masz na przewodach gumowych doprowadzających płyn do nagrzewnicy a jak nie to możesz uruchomić silnik z odkręconym korkiem może te powietrze przepcha do zbiornika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

NIESTETY ODPOWIETRZENIE NIE POMOGŁO.WIĘC NIE WIEM CO JESZCZE MOŻE BYĆ .BEDE MUSIAŁ CHYBA JESZCZE RAZ PODJECHAĆ NA SPRAWDZENIE USZCZELKI POD GŁOWICĄ BO WSZYSTKO NA TO WSKAZUJE. :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania