Skocz do zawartości

Polonez Atu Plus


Gość Ben64

Rekomendowane odpowiedzi

Zapaliła się kontrolka układu elektronicznego silnika auto nie odpala na benzynie ani gazie kręci jest iskra dobre bezpieczniki i przekaźniki pompka paliwowa jest sprawna tylko nie załącza po włączeniu zapłonu nie słychać jej pracy pracuje jeśli palcem zewrę przekaźnik co może być przyczynom gdzieś niema przejścia prądu jak to sprawdzić i dojść do wady. Bardzo proszę kogoś o poradę w tej sprawie. Pozdrawiam :-):-) Ben64

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Fachowo oscyloskopem, amatorsko omomierzem na wyłączonym silniku, lub voltomierzem na "kręcącym się" silniku (np na rozruszniku)

 

W kostce są 3 piny, 2 z nich to cewka która musi mieć odpowiedni opór, poza tym:

- brak oporu -> przerwa - czujnik do piachu

- opór na max -> zwarcie - czujnik do piachu

 

Trzeci pin to tzw ekran, nie może mieć przejścia do żadnego z pozostałych (od cewki).

 

Ważna jest tez szczelina miedzy kołem impulsowym a czujnikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej:

Jest iskra, czy nie ma iskry?

 

Jeśli nie ma iskry i nie włącza pompy paliwa, to czujnik do piachu - nic innego oprócz czujnika lub sterowania silnikiem (ECU) nie powoduje tych dwóch objawów jednocześnie.

 

No chyba, że ECU nie dostaje napięcia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręci jest iskra

 

czyli czujnik dobry

 

dobre bezpieczniki i przekaźniki pompka paliwowa jest sprawna tylko nie załącza po włączeniu zapłonu nie słychać jej pracy pracuje jeśli palcem zewrę przekaźnik

 

i kurde zadałem proste pytanie na które nie potrafisz odpowiedzieć

 

czy jak palcem zewrzesz styki przekaźnika to można odpalić silnik ??

 

szef wszystkich szefów napisał

Czujnik wału uszkodzony?

 

i nie może być nic innego :lol::lol:

ArKos masz siłe przebicia :lol::lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma iskry i nie włącza pompy paliwa

, to czujnik do piachu - nic innego oprócz czujnika lub sterowania silnikiem (ECU) nie powoduje tych dwóch objawów jednocześnie.

 

Powoduje - przekaźnik pompy paliwa :P (przynajmniej w c20xe/ne, nie wiem jak w poldku)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po zetknięciu styków przekaźnika, pompka pracuje,ale auto nie odpala,nadal zaś pali się kontrolka centralnego sterowania silnikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania