Gość Ben64 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Zapaliła się kontrolka układu elektronicznego silnika auto nie odpala na benzynie ani gazie kręci jest iskra dobre bezpieczniki i przekaźniki pompka paliwowa jest sprawna tylko nie załącza po włączeniu zapłonu nie słychać jej pracy pracuje jeśli palcem zewrę przekaźnik co może być przyczynom gdzieś niema przejścia prądu jak to sprawdzić i dojść do wady. Bardzo proszę kogoś o poradę w tej sprawie. Pozdrawiam Ben64   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Czujnik wału uszkodzony?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 czy jak palcem zewrzesz styki przekaźnika to można odpalić silnik ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ben64 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam. Mam pytanie:jak sprawdzić ten czujnik wału w tym Polonezie? Proszę o poradę i z góry dziękuję.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Fachowo oscyloskopem, amatorsko omomierzem na wyłączonym silniku, lub voltomierzem na "kręcącym się" silniku (np na rozruszniku) W kostce są 3 piny, 2 z nich to cewka która musi mieć odpowiedni opór, poza tym: - brak oporu -> przerwa - czujnik do piachu - opór na max -> zwarcie - czujnik do piachu Trzeci pin to tzw ekran, nie może mieć przejścia do żadnego z pozostałych (od cewki). Ważna jest tez szczelina miedzy kołem impulsowym a czujnikiem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Najprościej: Jest iskra, czy nie ma iskry? Jeśli nie ma iskry i nie włącza pompy paliwa, to czujnik do piachu - nic innego oprócz czujnika lub sterowania silnikiem (ECU) nie powoduje tych dwóch objawów jednocześnie. No chyba, że ECU nie dostaje napięcia.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 kręci jest iskra czyli czujnik dobry dobre bezpieczniki i przekaźniki pompka paliwowa jest sprawna tylko nie załącza po włączeniu zapłonu nie słychać jej pracy pracuje jeśli palcem zewrę przekaźnik i kurde zadałem proste pytanie na które nie potrafisz odpowiedzieć czy jak palcem zewrzesz styki przekaźnika to można odpalić silnik ?? szef wszystkich szefów napisał Czujnik wału uszkodzony? i nie może być nic innego ArKos masz siłe przebicia   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Jeśli nie ma iskry i nie włącza pompy paliwa , to czujnik do piachu - nic innego oprócz czujnika lub sterowania silnikiem (ECU) nie powoduje tych dwóch objawów jednocześnie. Powoduje - przekaźnik pompy paliwa (przynajmniej w c20xe/ne, nie wiem jak w poldku)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ben64 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam. Po zetknięciu styków przekaźnika, pompka pracuje,ale auto nie odpala,nadal zaś pali się kontrolka centralnego sterowania silnikiem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1788-polonez-atu-plus/#findComment-9144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się