Gość JEDREK Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgasła w czasie jazdy, pompa PSG 16, PODAM BO PODOBNO TO WAŻNE. BYŁEM U KLIKU MECHANIKÓW ZDANIA ROZBIEŻNE NIE WIEM SAM CO ROBIĆ, BO CHCIAŁBYM OGRANICZYĆ KOSZTY. NA KOMPUTERZE POKAZAŁ SIĘ BŁĄD NA CZUJNIKU WAŁKA ROZRZĄDU. CZY WYSTARCZY WYMIENIĆ SAM CZUJNIK CZY PRZY TYM PADA RÓWNIEŻ STEROWNIK. POMOCY ! JESTEM UZIEMIONY Nie musisz na nas krzyczeć, pisanie z capslock'iem w internecie oznacza krzyk Popraw to proszę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A czasami patrzysz, gdzie piszesz? Czy "Dział techniczny do obsługi strony" jest do pisania o problemach? Błagam, weź czasem przeczytaj cokolwiek... Przenoszę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Starczy wymienić czujnik i skasować błędy, sterownik ta od razu nie pada na kolana   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Wymień czujnik i powinno byc dobrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JEDREK Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dzięki za poprzednie podpowiedzi. Zmieniłem czujnik wałka rozrządu, wykasowałem błędy. Odpala tylko,że przy wchodzeniu na obroty szarpie silnikiem, nie ma siły, z tłumika leci biały gęsty dym .Tak jakby nie palił na jeden cylinder.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Proszę abyś trzymał się jednego tematu i tam na bieżąco opisywał i szukał porady. Łączę posty   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Biały gęsty dym jest właśnie objawem nie spalonego paliwa musiał byś sprawdzić ciśnienie w cylindrach czy któryś nie przepuszcza.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JEDREK Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Tylko w jaki sposób sprawdzić to ciśnienie w cylindrach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 A przed problemem z czujnikiem tez nie palił na jeden cylinder? Od tego ze postał to napewno kompresji nie stracił... Tylko w jaki sposób sprawdzić to ciśnienie w cylindrach Trzeba podłaczyc manometer ("do gazu" 0-40bar) poprzez zaworek jednostronny do gniazda swiecy zarowej lub wtryskiwacza. Potem krecisz silnikiem i patrzysz ile cisnienia "nabije". Mechanik wezmie za taka usługe nie wiecej jak 50zł.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki770530 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Miałem podobny problem.Wymieniłem Przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się