Skocz do zawartości

POMOC W IDENTYFIKACJI PROBLEMU Z ZAFIRĄ 2,2


Gość JEDREK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgasła w czasie jazdy, pompa PSG 16, PODAM BO PODOBNO TO WAŻNE.

BYŁEM U KLIKU MECHANIKÓW ZDANIA ROZBIEŻNE NIE WIEM SAM CO ROBIĆ, BO CHCIAŁBYM OGRANICZYĆ KOSZTY.

NA KOMPUTERZE POKAZAŁ SIĘ BŁĄD NA CZUJNIKU WAŁKA ROZRZĄDU.

CZY WYSTARCZY WYMIENIĆ SAM CZUJNIK CZY PRZY TYM PADA RÓWNIEŻ STEROWNIK.

POMOCY !!!! JESTEM UZIEMIONY !!!

 

 

 

 

Nie musisz na nas krzyczeć, pisanie z capslock'iem w internecie oznacza krzyk :P

Popraw to proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poprzednie podpowiedzi.

Zmieniłem czujnik wałka rozrządu, wykasowałem błędy. Odpala tylko,że przy wchodzeniu na obroty szarpie silnikiem, nie ma siły, z tłumika leci biały gęsty dym .Tak jakby nie palił na jeden cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

A przed problemem z czujnikiem tez nie palił na jeden cylinder?

Od tego ze postał to napewno kompresji nie stracił...

 

Tylko w jaki sposób sprawdzić to ciśnienie w cylindrach

 

Trzeba podłaczyc manometer ("do gazu" 0-40bar) poprzez zaworek jednostronny do gniazda swiecy zarowej lub wtryskiwacza. Potem krecisz silnikiem i patrzysz ile cisnienia "nabije". Mechanik wezmie za taka usługe nie wiecej jak 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...