Gość krzysiekpolak Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 wiec tak mam opla astre f 1.6 si 100km dzis rano wymienilem sworzen w autku i stwierdzilem ze przydalo by sie umyc silnik bo byl strasznie zablocony od jazdy po bocznych drogach wiec pojechalem na myjnie bezdotykowa umylem silnik wrocilem do domu zgasilem go wydmuchalem sprezonym powietrzem wszystkie styki elektryczne i jak odpalilem autko rowno chodzi bez zazutu na benzynie jak i po przelaczeniu na gaz problem zaczyna sie od 2500 obr/mni zapala sie kontrolka od sterownika silnika auto nie ciagnie tak jakby byl brak paliwa a jest zatankowany gaz jak i benzyna moim zdaniem to byl silniczek krokowy ale wyciagnolem go i przemylem i nadal to samo co moglo sie stac ?? dziekuje z gory za pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 co moglo sie stac ?? Jak odczytasz błędy, to będziesz wiedział co sie mogło stać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekpolak Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 ale jak je odczytac skoro kontrolka gasnie jezeli silnik nie przekracza 2500 obrotow nawet nie musze go gasic tylko w trakcie jazdy kontrolka zapala sie i gasnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 A czy mógłbyś trochę poczytać forum i dział poradników? Dla jaj nikt się nie produkuje... Button "SZUKAJ" ułatwia życie - 10 sekund i jest http://forum.samnaprawiam.com/elektrykakody-bledow-ich-odczyt-czyli-kontrolka-z-kluczem-vt255.htm Ty przeczytałeś 2 tematy z całego forum: "Jak zakładać tematy..." (i nic nie wywnioskowałeś) i swój o awarii... Łącznie spędzone 45 minut trochę bezproduktywnie minęło. Traktuj forum jak biblioteke: szukasz interesującej pozycji z literatury, a jak nie umiesz znaleźć to pytasz bibliotekarza.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Dobra starczy krzyków, posprawdzaj kostki połączeniowe czy gdzieś niema jeszcze wody i skup się na czujniki wału, kostki są niby wodo szczelne ale to działa jak ruski zegarek jak woda wleci to już nie wyleci czyli kostkę otwierasz czyścisz składasz, wcale bym się nie zdziwił jak jutro rano jak wszystko same wyschnie będzie działało jak dawniej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Zapomniałem dopisać, jak zaświeci się lampka silnika i zgaśnie sama to w ECU jest ślad po błędzie czyli odczytaj co tam zapisano i będziesz wiedział kto robi zakłócenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekpolak Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 dzieki wielke dzis mialem troszke wiecej czasu i bardziej przestudiowalem ta stronke nauczylem sie odczytywac te bledy ze serownika ... przyczyna byla banalna byla zasniedziala zlaczka od czujnika walu przemylem ja spreyem do stykow elektrycznych i systko jest jak dawieniej dziekuje za pomoc i pozrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 posprawdzaj kostki połączeniowe czy gdzieś niema jeszcze wody i skup się na czujniki wału A nie pisałem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się