Skocz do zawartości

pontiac trans sport 3,1z91r.


Gość florek

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie jestem laikiem i mam kłopot . a mianowicie bardzo wolno przeżuca biegi ale bardzo płynnie auto rozpędza się z prędkością taczki .wysokie obroty nawet na ciepłym silniku około 1250obrotów stojąc na światłach a na postoju 1500 .kupiłem go niedawno miał odłączoną niebieską wtyczkę od skrzyni podobno od elektrozaworu ale jak podłączyłem spowrotem to nic się nie zmieniło świetne auto ale teraz osiągi to tragedia wielkie obroty i zużyci paliwa koszmar tak się nie da jechać. moje wrażenie jest takie jakby sprzęgło się ślizgało i kick daun nie spinał proszę o rade dodam że olej malinka pozdrawiam i pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno ta wtyczka jest od jakiegoś nad biegu poprzedni właściciel dzwonił o poradę do gościa z warszawy jakiś laser czy coś podobno guru od automatów mówił że czujnik tcc do zmiany ale nie wiem co on robi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik TCC - Torque converter lock-up clutch not engaging, minimal operating pressure z tłumaczenia ma coś wspólnego ze sprzęgłem więc może być to ten element, druga rzecz niepokoją mnie te duże obroty biegu jałowego może być uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, skrzynia też korzysta z jego danych poprzez ECU. moim zdaniem warto zainwestować parę złoty i podpiąć się do komputera sprawdzić czy nie ma jakiś błędów i zaobserwować pracę on line.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...