Gość siwyy86 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 witam mam problem z astra 2.0 8v niechce odpalac na benzynie i niechce sie wkrecac na obroty   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Fajnie by było, gdybyś nie traktował tego na zasadzie: "jestem chory, prosze mnie wyleczyć". Coś więcej - logika... Nie chce palić na benzynie a czy dobrze pali na LPG? Nie chce sie wkręcać na obroty ale na LPG czy na benzynie? Człowiecze, jak mamy ci pomóc, skoro nic głębiej nie opisujesz? No bez jaj... abonament na szklaną kulę nam sie skończył - nici z imprezy...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwyy86 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam zapala na bezynie poczym od razu gasnie kiedy trzymam noge na gazie to nie wchodzi na obroty na LPG jest ok ale duzo pali   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam zapala na bezynie poczym od razu gasnie kiedy trzymam noge na gazie to nie wchodzi na obroty na LPG jest ok ale duzo pali lampka silnika się zapala ? dwa dni temu miałem ten sam objaw i sam się naprawił a przyczyną była pompa paliwa, dziś chciałem się za to zabrać i chyba się omega przestraszyła i wszystko wróciło do normy ale myślę że moja pompa się kończy, sprawdź czy pompa paliwa podaje paliwo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 No i jak dużo pali, to czujnik temperatury do ECU może być uwalony - na gazie łatwiej mu zapalić i pracować, bo sterownik gazu ustala mieszankę. Na benzynie sterownik silnika. Chodzi o ten czujnik w obudowie termostatu, ma wtyczkę na 2 piny - jest przy grubym górnym węży biegnącym do chłodnicy. Przemierz go - w poradnikach są podane wartości tego czujnika, Grześ opisywał.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fudacjapolsat Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 No i jak dużo pali, to czujnik temperatury do ECU może być uwalony - na gazie łatwiej mu zapalić i pracować, bo sterownik gazu ustala mieszankę. Na benzynie sterownik silnika.Chodzi o ten czujnik w obudowie termostatu, ma wtyczkę na 2 piny - jest przy grubym górnym węży biegnącym do chłodnicy. Przemierz go - w poradnikach są podane wartości tego czujnika, Grześ opisywał. Witam właśnie mam podobny problem co kolega zakładający temat nigdzie nie mogę znaleźć pomocy . Autko Opel Astra F 2.0 8v Kombi 92r. kupione niedawno z usterką -nie pali na benzynie na gazie jest OK zapala lecz na zimnym silniku trzeba ją trochę podgazować ponieważ gaśnie świeżo po odpaleniu (chyba parownik zamarza) . Niestety przy próbie odpalenia na benzynie auto jakby chciało palić ale zaraz gaśnie , 2-3 sekundowe załapanie po czym gaśnie. Pompki paliwowej jakby nie słychać , a więc czemu na benzynie załapuje a zaraz gaśnie? Druga sprawa niepokojąca to moim zdaniem zbyt wysokie spalanie , zalałem do pełna zrobiłem ok 80km a kreska spalania z 5/5 spadła na 2/5 czyli można powiedzieć 3/5 butli(30 litrowej) spaliło na zaledwie 80 km -tryb miejski. Drugim przykładem niepokojącego spalania to 1/2 butli na 100km trasy czyli ok 15 litrów przy jeździe spokojniej 80-90km/h średnio jakieś 75km/h. Jeździłem po zakupie do warsztatu zakładającego instalację od dobrych paru lat wyregulowali mi gaz tak aby spalanie było optymalne . Bardzo proszę o pomoc co mogę w tej sprawie uczynić nie bardzo się znam ale mam znajomego który mógłby powalczyć przy aucie lecz sam dokładnie nie wie za co się zabrać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Niestety przy próbie odpalenia na benzynie auto jakby chciało palić ale zaraz gaśnie , 2-3 sekundowe załapanie po czym gaśnie. Pompki paliwowej jakby nie słychać , a więc czemu na benzynie załapuje a zaraz gaśnie? Skoro tak się dzieje to pompa nie podaje paliwa (sprawdzić bezpieczniki, przekaźnik, kable przy pompce) skoro na chwilkę zapala może puszczać parownik resztki gazu i na tym silnik troszkę dygnie i gaśnie. Sprawdzić czy dochodzi prąd do pompki jeżeli nie to w poradnikach jest jak to naprawić, zakręcić gaz na butli naprawiać benzynę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fudacjapolsat Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Skoro tak się dzieje to pompa nie podaje paliwa (sprawdzić bezpieczniki, przekaźnik, kable przy pompce) skoro na chwilkę zapala może puszczać parownik resztki gazu i na tym silnik troszkę dygnie i gaśnie.Sprawdzić czy dochodzi prąd do pompki jeżeli nie to w poradnikach jest jak to naprawić, zakręcić gaz na butli naprawiać benzynę. Bardzo dziękuję za odpowiedź A gdzie mogę znaleźć przekaźnik od pompy? Bezpieczniki sprawdzaliśmy wszystkie są OK ale nie wiem czy któregoś nie brakuje. Sprawdzaliśmy czy dochodzi prąd do pompy w bardzo amatorski sposób(żarówka) niestety miernika nie mieliśmy ale niestety prąd nie dochodzi po przekręceniu stacyjki. Co Pan powie na temat wysokiego zużycia LPG , czy to poranne gazowanie auta przez ok 3-4 min do 2,5 tys obrotów powoduje wypluwanie byt dużej ilości gazu ? W trasie spalanie wykazało moim zdaniem zbyt duże spalanie LPG 1/2 butli na 100km zatem za dużo , wskaźnik nie powinien źle wskazywać ponieważ przy każdym dobijaniu butli do pełna wychodzi na to że wskazuje dobrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 prąd nie dochodzi po przekręceniu stacyjki. Bo pompa paliwa dopiero zaczyna pracować w chwili kręcenia rozrusznikiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Proponuję naprawić auto aby paliło i na jeździło benzynie a później regulować na gazie. Tak jak Arek napisał przy kręceniu rozrusznikiem ma pojawić się prąd na pompce paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się