Skocz do zawartości

imobilajzer


Gość MICHAL2008_02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MICHAL2008_02

Posiadam samochód opel vectra a 1,6 i z 1993 r. w którym jest zamontowany imobilajzer.Chciałem zapytać czy to urządzenie można wyciągnąć, czy jest ono sprzężone z urządzeniem sterującym układ zapłonowy silnika Multec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MICHAL2008_02

Jest awaryjny. Chciałbym go wyrzucić a potem podłączyć przewody by samochód zapalał bez niego.. Ważne dla mnie jest to czy mogę go odłączyć z obiegu uruchamiania pojazdu bez uszczerbku dla pracy silnika

 

[ Dodano: 2011-01-29, 16:55 ]

jak poznać,że imobilajzer jest wstawiony fabrycznie czy tylko jako urządzenie dodatkowe. W schemacie instalacji elektrycznej opla vectry a 1,6i C16NZ ie ma żadnego imobilajzera czy to może świadczyć, że to ustrojstwo wmontowano dodatkowo. Jak do tego modułu się dobrać, chodzi mi oto gdzie on jest zamontowany i co on odcina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka imobilajzera jest zamontowana na stacyjce wiec jak ściągniesz obudowę stacyjki to ja zobaczysz, wyjąc raczej chyba się nie da bez ingerencji nie wiem czy nie można techem wyłączyć imo ale to w ASO byś musiał się zapytać.

 

Napisz czy masz tylko klucz czy może masz jakąś pastylkę czy coś którą trzeba gdzieś podstawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immobiliser jest bezpośrednio powiązany ze sterownikiem silnika. Wyjęcie go = nie odpalenie co by nie robić.

Jedyne rozwiązanie to kupić sterownik silnika bez immobilisera. Wtedy immo może sobie być ale nie będzie brane pod uwagę.

No chyba, że jakiś elektronik majstruje generator przebiegów prostokątnych o odpowiedniej częstotliwości... ale skórka nie warta wyprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MICHAL2008_02

Dziekuję za udzielone informacje ale proszę o dodatkowe. Dlaczego w schematach elektrycznych tej vectry nie ma żadnego podłączenia imomilajzera do sterownika silnika. Jak poznać,że mój emobilajzer jest połączony ze sterownikiem. Przycisk imobilajzera nie mam w kluczyku a w oddzielnym pilocie na którym jest też centralny zamek.Proszę o dokładne wyjaśnienie tej zagadki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie masz dokładany imobilajzer wraz z centralnym Opel nie dawał osobnego pilota do centralnego a tym bardziej do imobilajzera, jak masz dokładany to sprawa jest prosta musisz odszukać tę centralkę napewno jest pod kierownicą tam wszyscy montują takie bajery, na tej centralce coś będzie napisane jaki typ nazwa, ale generalnie jak to w większości takich dokładanych bajerów jest odcinają to co elektrykowi najprościej odciąć albo napięcie podawane na ECU albo odcięta cewka, lub odcięcie pompy paliwa, w oryginale był odcinany rozrusznik a od nowszych roczników było już odcinane ECU i to bardzo skutecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...