Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 U mnie jak silnik ma temperature robocza to pali bez problemu. Ciezko tylko jak slonce mocno przygrzeje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maksym Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 mam pytanko , w moim peugeot 307 spawałem kiedyś rure katalizatora. Po tej naprawie zaczął sie pojawiaiac co jakis czas komunikat antypolluton fault i zdarza się że jak zdejme noge z gazu to gasnie np na skrzyzowaniu świetl.Czy to może być sonda? proszę o porade   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kurde, a nie uważasz, że jeden raz wystarczy? http://forum.samnaprawiam.com/sonda-vt2389.htm?highlight=#14284 Ile razy jeszcze chciałbyś napisać o tym?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maksym Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 sprawdziłem hamując silnikiem poniżej 1200 silnik ciągnie więc jaka może być przyczyna gaśnięcia na postoju?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 U mnie jak silnik ma temperature robocza to pali bez problemu. Ciezko tylko jak slonce mocno przygrzeje Aby zapalić silnik: kręcisz rozrusznikiem i wtedy sterownik: 1. Pobiera temperaturę silnika 2.a) Jesli jest MAP to ciśnienie w komorze ssącej jesli jest przepływomierz to temperaturę powietrza i TPS (sygnal z przepływki nie jest brany pod uwagę przy rozruchu. 3. Na podstawie czujnika położenia wału określa prędkość obrotową no i położenie wału. Zatem potrzebny jest sygnał obrotów wału i obciążenia silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 sygnal z przepływki nie jest brany pod uwagę przy rozruchu Jesteś pewien? To spróbuj zdjąć wtyczkę z przepływomierza w Motronicu i odpalaj... Zobaczysz, że jednak bierze. http://forum.samnaprawiam.com/dlugo-kreci-zanim-odpali-tylko-na-zimnym-v6-30-vt2622.htm Na podstawie czujnika położenia wału określa prędkość obrotową Jesteś pewien? Impulsy obrotomierza brane są z cewki zapłonowej. Czujnik wału podaje jedynie informację, że silnik się kręci - jest ona potrzebna do uruchomienia pompy paliwa i cewki zapłonowej, aby wytwarzać iskrę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jesteś pewien?To spróbuj zdjąć wtyczkę z przepływomierza w Motronicu i odpalaj... Zobaczysz, że jednak bierze. Tak jak napisałem nie bierze ECU sygnału z przepływającego powierza do rozruchu tylko temperaturę powietrza, dlatego jak wypniesz wtyczkę z przepływomierza nie odpalisz auta.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Ale Motronic od modelu 2.5 wzwyż ma odrębny czujnik temperatury powietrza umieszczony w rurze filtra, a nie zintegrowany z przepływomierzem. Starsze Motroniki owszem, miały w klapkowej zintegrowany, ale nowsze mają osobno i Simtec każdy też ma osobno. Więc zdjęcie wtyki przepływomierza nie pozbawia ECU sygnału z czujnika powietrza.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Wcale nie twierdzę że tak nie może być jak piszesz zależy co producent sobie zażyczył ale główna rola przepływomierza to sygnał przepływu powietrza do ECU w celu obliczenia na jego podstawie i czujnikach ciśnień w celu wygenerowania STFT i LTFT. [ Dodano: 2011-06-26, 22:59 ] to został jeszcze elektrozawór oczyszczania par paliwa tez nie ma Z czujników mam tylko; - czujnik polozenia wału - tps - krokowca - cz temp - przeplywke z czujnikiem temp i potencjometrem CO - impulsator Tyle. No i ja odpisywałem szymonowi i pisał że ma przepływkę z czujnikiem temp... a ty ArKos robisz problemy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Nie robię problemów, tylko ustosunkowuję się do BŁĘDNEGO stwierdzenia: sygnal z przepływki nie jest brany pod uwagę przy rozruchu Czujnik temperatury czujnikiem temperatury, a przepływka to przepływka. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/2/#findComment-11854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się