Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Własnie.. wywalił mi dwa błedy. Objawy takie jakby dostawał za duzo powietrza (lewe) albo za mało paliwa. No i do paliwa pasuje (bo dolot szczelny, przeplywka zachowuje sie normalnie) 54 Przekaźnik pompy paliwa lub obwód, wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) 63 Zawór kolektora wlotowego lub obwó, wysokie napięcie (Bosch Motronic) Teraz pytanie o jaki zawór wylotowy sie rozchodzi, lub o jaki obwód? Jak skasuje to jest dobrze dopóki nie pochodzi dłuzej na jalowych.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Szymon masz tam coś pokombinowane w tym silniku i ECU czy mi się wydaje, bo błąd 63 nie powinien wywalić w tym typie silnika tylko w C30SE, C30SEJ i C26NE   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Nie, zwykly fabryczny 20SEH... Komp tez od SEHa (0 261 200 378) Moze to ma zwiazek z potencjometrem CO? Który w c20ne chyba nie jest potrzebny?!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Kurde nie wiem jutro w pracy sprawdzę o co tu kaman a nie jest to przypadkiem EGR tylko może go kiedyś inaczej nazywali   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 seh nie ma egra i sondy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 seh nie ma egra i sondy. to został jeszcze elektrozawór oczyszczania par paliwa, możesz go podmienić na inny praktycznie pasują wszystkie z Opla ja do mojej omegi zaadoptowałem z Corsy C i działa do dziś. Jak nie masz z czego podmienić możesz ten wężyk co idzie do kolektora zatkać silnik wywali błąd ale powinien pracować normalnie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 to został jeszcze elektrozawór oczyszczania par paliwa tez nie ma Z czujników mam tylko; - czujnik polozenia wału - tps - krokowca - cz temp - przeplywke z czujnikiem temp i potencjometrem CO - impulsator Tyle.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Rozkładam ręce   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-8262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Dawnoooo nie pisalem ale czas podniesc temata. Błedów juz nie ma, grzebalem troche przy silniku coby reszte ogarnac po swapie i jest ok jesli chodzi o błedy Jednak jest kolajny maly problem. Jak zaczely sie upaly i teraz postoi na słoncu to ciezko pali (obojetnie cieply czy zimny). Jak stoi w cieniu pali na dotyk Wczesniej tez ciezko palil ale w kazdych warunkach - okazalo sie ze reg cisnienia paliwa szlak trafił - wymieniony na inny. Ostatnio robilem uszczelke pod dolotowym bo wywalil, zmieniłem czujnik temp na nówke, zmieniłem wtryski na insze bo na jednym garze mial okopcona swiece. Swiece maja jakies 8tys km, NGK japan - przedwczesnie by padly, moze cewka? Podjerzewam jeszcze pompe paliwa bo wydaje mi sie ze ostatnio nie zbiera sie jak powinien, chociaz to moze przyzwyczajenie juz No i czujnik polozenia walu... przewód oklejony tasma, ale czy wysoka temperatura moze miec wplyw na jego dzialanie?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-11645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 czy wysoka temperatura moze miec wplyw na jego dzialanie? Tak. Znam przypadki że po zagrzaniu silnika nie chciał palić i winny był czujnik wału. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/#findComment-11646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się