Gość Anonymous Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Samochód Fiat UNO CLIP na benzynie jak jest zimny odpala normalnie. Po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu nie chce ponownie odpalić ale jak trochę ostygnie kilka minut to zapali już normalnie. Jaka może być przyczyna rej usterki. Za pomoc z góry dziękuję.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 podejrzewam moduł zapłonowy - może się przegrzewać   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Obudowa modułu jest zupełnie zimna.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 ale sam moduł może się wewnatrz grzać spróbuj na podmianę włożyć jeśli masz możliwość - piszę o module dlatego, że ople ze starymi silnikami 1,6 miały dokładnie taką samą przypadłość i była to wina właśnie modułu zapłonowego, który był w aparacie zapłonowym schowany   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Łatwo to sprawdzić jak nie chce zapalić ściągnij jeden kabel z świecy do tego kabla daj jakąś inną świece napewno masz coś w zapasie połóż to na metalowej części silnika i niech ktoś próbuje odpalić jak będzie iskra to moduł wykluczony, a moduł to nie to samo co cewka   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzisiaj sprawdzałem jak silnik ciepły nie ma iskry odczekałem chwilę iskra jest, spróbowałem zapalić i zapalił. Zrobiłem tak jeszcze raz i tak jak napisałem wcześniej. Czy to naprawdę może być moduł zapłonowy. Proszę o pomoc !   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Tak masz uszkodzony albo moduł albo cewkę coś musisz podmienić na próbe choć osobiście postawił bym na cewkę, może masz jakąś używaną na próbe ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 U mnie są dwie cewki zapłonowe z każdej wychodzą po 2 kable wys. napięcia to jest fiat Clip wersja brazylijska pojemność 994 cm3 [ Dodano: 2011-01-19, 17:41 ] a może powodem jest jakiś czujnik tylko jaki. [ Dodano: 2011-01-19, 18:50 ] mam zamontowany komputer sterownik o niego chodzi. Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Kolego prosisz o poradę - dostajesz odpowiedź , więc nie kombinuj tyle tylko sprawdź.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Kolego prosisz o poradę - dostajesz odpowiedź , więc nie kombinuj tyle tylko sprawdź. Uspokój nerwy kolega pyta my odpowiadamy nie każdy musi się na tym znać U mnie są dwie cewki zapłonowe z każdej wychodzą po 2 kable wys W takim wypadku zdecydowanie moduł jest uszkodzony, dwie cewki jednocześnie się nie uszkodzą, jak jest jedna uszkodzona silnik zapali i będzie pracował na dwóch cylindrach, skoro nie chce odpalać to świadczy że moduł zapłonu nie steruje cewkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się