Skocz do zawartości

zapieczony bieg w automacie


Gość nirvana
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie dotyczące budowy samej skrzyni 4hp22 lub 4hp24

 

jak sa budowane kosze sprzęgieł w jakiej kolejności patrząc od konwertera odpowiadaja za biegi, czy można samemu regenerowac konwerter jak tak to na czym to polega.

 

i najważniejsze czy da się usunąć samemu usterkę skrzyni która zachowuje się tak jak by miała zapieczony bieg tzn.

 

pacjent to e32 750 z 4hp22

 

i co nastepuje:

 

odpalamy smoka

 

P - czuć jak auto chce wyrwać do przodu ale zapadka mu nie pozwala

R - autko ani do przodu ani do tyłu (wrażenie takie jak by w obu kierunkach naraz chciało jechać

N - auto jedzie do przodu

D - normalna praca skrzyni zmienia biegi od 1 do 4 i w dół

3 - wygląda normalnie

2 - jak wyżej

1 - jak wyżej

 

tryby S,E,M - dzialają jak należy

 

dodam iż byl robiony remont skrzyni w AXOD w Krakowie auto pojezdziło 3 mc i jezdzi tak. Dominik który naprawial tą skrzynie umywa ręce. Na chwilę obecną nie mam zaufania ani ochoty wydawać 3 tys zl poniownie chcial bym to sam sprawdzić i naprawić czy ktoś z Was jest wstanie udzielić mi odpowiedniej wiedzy w celu usunięcia mojego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej skrzyni mogą być posklejane tarcze cierne naprawa polega na rozebraniu na czynniki pierwsze wymianie wszystkich tarcz i taśm i powiem Ci że jest to w domowych warunkach praktycznie nie wykonalne, duże ryzyko że wywalisz kasę na zestaw naprawczy a skrzynia nie zadziała, proponuję poszukać jakieś używanej z małym przebiegiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używane juz przerabialem :( niestety do tego modelu nie istnieja skrzynie z małym przebiegiem, będee musial zayzykować moze sie uda jak nie to bede sie martwic pozniej :) trzymajcie kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Pierwsza rzecz to to że nie może ci jednocześnie jechać w przód i tył po naszemu masz sterowanie skrzynią spsute a dokładniej w listwie zaworowej. Nie jest to wina ani tarczek ani pompy. regeneracja konwertera polega na rozcięciu go na pół i wymianie bebchów po czym jest zaspawany na nową. Domowymi sposobami nie da się tego zrobić niestety. Kolejna sprawa to to że spokojnie sam możesz zregenerować sobie asb potrzebnych ci będzie kilka ściągaczy do pierścienie osadczych + manual skrzyni. Niestety minimum wiedzy z zakresu mechaniki tez jest potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...