Skocz do zawartości

dziwne zachowanie lpg


Gość hawerpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam leciwego forda escorta 97 instalacje lovato od 10 lat zero probl. do dzisiaj

Objawy po uruchomieniu stacyjki od razu puka jakby się przełączał i nie odpala , po wyjęciu bezpiecznika chodzi na benzynie jest ok , ale jak tylko włożę bezpiecznik odrazu gaśnie . Nie pali sie też kontrolka ( dioda ) która służyła do włacz/ wyłacz gazu .

gaz do filterka idzie bo zaczołem od niego (wymieniony na nowy ) , moze podpowiem też ze jak wymieniałem filtr to po włożeniu bezpiecznika i przekręceniu stacyjki w pozycje przed uruchomieniem gaz odrazu leci a nie powinien bo powinien się przełaczyc o 2 tys obrot .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

właśnie to bardzo dziwne wcześniej też się spotkałem z tym ale wtedy dioda od przełączania gaz/ benzyna się świeciła i pomogło odłączenie akumulatora i wymiana filterka bo jakiś spory śmieć cię wkradł . A teraz lipa obstawiam jakiś elektrozawór pewnie się załącza samoczynnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie to mnie zastanawia ale jak zmieniałem filterek i załączyłem stacyjkę to gaz leci czyli podaje kwestia tego jak to jest podłączone. A w sumie może i racja .. W sumie to elektrozawór podaje gaz a centralka podaje na listwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki w takim razie sporo podaje gaz od razu po przekręceniu stacyjki to musi to byc zwarcie . jeszcze jedno muszę sprawdzić czy gaz dochodzi dalej za elektrozawór na dysze może to on się zawiesił i nie puszcze dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mieszacie, normalnie w samochodzie jest minimum jeden elektrozawór a możesz mieć ich nawet trzy, jeden w wielozaworze przy zbiorniku drugi przy filtrze i trzeci na parowniku, wszystkie elektrozawory są sterowane z centralki jednocześnie, zapchany elektrozawór nie może wpływać na pracę centralki, ona musi świecić jeśli nie świeci to centralka nie jest zasilana jest bezpiecznik spalony lub uszkodzona centralka albo masa się straciła na centralce, z Twoich opisów wynika że jeden z zaworów przepuszcza gaz po przekręceniu zapłonu a tak nie może być po przekręceniu zapłonu elektrozawory są zamknięte a impuls na otwarcie daje centralka, i z wszystkich znaków na niebie że to właśnie sama centralka padła w taki sposób że po podaniu po zapłonie napięcia od razu otwiera zawory gazu co prowadzi do niemożności odpalenia samochodu na benzynie bo dostaje też i gaz, moja propozycja jest taka wyciągi bezpiecznik z LPG i spróbuj odpalić jak wszystko będzie ok to trzeba by się centralce przyjrzeć czy jeden z przekaźników w środku się nie skleił na stykach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Twoich opisów wynika że jeden z zaworów przepuszcza gaz po przekręceniu zapłonu a tak nie może być po przekręceniu zapłonu elektrozawory są zamknięte a impuls na otwarcie daje centralka, i z wszystkich znaków na niebie że to właśnie sama centralka padła
uszkodzona centralka gazu moim zdaniem

 

więc co ty mnie tu piszesz

Ale mieszacie

chyba że mi mówisz "wasza wysokość" czyli "za dwoje" :-D:-D:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...