Gość GABRYNIU5 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam wszystkich. Mam problem z Audi A3, 1,9 TDi 90KM z 1997r. a mianowicie w autku jest za duże ładowanie. Po odpaleniu jest normalne ok 14,4 - 14,4 natomiast po przejechaniu paru kilometrów po wyłączeniu wszystkich odbiorników prądu dochodzi nawet do 16. Alternator jest po wymianie regulatora (nie jest on markowy ale spełnia wszystkie wymogi i ma takie same parametry jak oryginalny) i problem nie ustąpił. Dzięki za rady :-> i pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sl72 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 czyli wina regulatora pewnie zamiennik   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 regulator w alternatorze nie jeździj tak, bo napięcie rzędu 16-17V jest zabójcze dla elektroniki samochodu - sterownik silnika, układy obsługujące centralny zamek itepe no i akumulator będzie do wyrzucenia - będzie się gotował na skutek przeładowywania   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 ArKos regulator w alternatorze nie jeździj tak, bo napięcie rzędu 16-17V jest zabójcze dla elektroniki samochodu - sterownik silnika, układy obsługujące centralny zamek itepe no i akumulator będzie do wyrzucenia - będzie się gotował na skutek przeładowywania Racja to wina regulatora - alternator tylko wykonuje zadane parametry- moja rada , nie eksploatuj dalej autka z tą wadą bo może dużodrożej kosztować   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GABRYNIU5 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Witam poraz kolejny dzięki wielkie za porady i zainteresowanie tematem wczoraj zakupiłem nowy oryginalny regulator napięcia (oryginalny bosch) i od wymiany jak narazie jest o.k. Sprawdzałem pod obciążenie ładowanie i było ok 13,9 - 14,1 a bez obciążenia i wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu było ok 14,35 - 14,50. Czyli narazie jest dobrze. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Sprawdzałem pod obciążenie ładowanie i było ok 13,9 - 14,1 a bez obciążenia i wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu było ok 14,35 - 14,50. wzorowo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GABRYNIU5 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam ponownie i po wymiany regulator napięcia na oryginalny po przejechaniu 130km znowu zapaliła się kontrolka ładowania   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 no to zonk, bo wygląda na to że poleciał spotkałem się (coprawda w oplu) z 2 przypadkami palenia altka w obu przypadkach była to kiepska masa obudowa alternatora->silnik weź sprawdź, czy przypadkiem u ciebie nie ma coś takiego miejsca kiepska masa to spadek napięcia przy obciążeniu, spadek napięcia to zwiększony pobór prądu, a zwiększony pobór prądu to przeciążenie regulatora napięcia - skutkiem tego pssssssst! i po zawodach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 no to zonk, bo wygląda na to że poleciał a poleciał i nie z powodu masy, w alternatorze jest 9 diod i może jedna przepuszczać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GABRYNIU5 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 witam. mam pytanie. Jak dostać się do tych diod? trzeba wymontowywać cały alternator czy wystarczy rozkręcić obudowę i można dotrzeć jakoś. efekt jest taki że przez 2- 3 - 4 dni jest ok i nagle po jeździe bądź w czasie jazdy zapala się kontrolka. Najczęściej po dłuższej jeździe. pozdrawiam i dziękuję za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się