maciekchn Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Podejrzewam ze mam uszkodzona nagrzewnice w punto 1 objawy są takie ze znika płyn a szyby parują i zamarzają....Puki co za zimno jest by to wymienić bo trzeba cala deskę zdemontować...Co można puki co poradzić? czy są jakieś uszczelniacze w płynie czy można wypiąć przewody i zastosować kolanko?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 czy są jakieś uszczelniacze w płynie są w proszku ale stosowanie ich często wiąże się z przytkaniem nagrzewnicy na tyle, że ledwo ciepłe poleci czy można wypiąć przewody i zastosować kolanko? można ale nie będzie ogrzewania w kabinie - w sezonie zimowym to masakra nie tylko z uwagi na zimno, ale szyby po zaparowaniu nie odmarzną od zimnego powietrza   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zwykły proszek do uszczelnienia chłodnicy? co wlać go do wyrównawczego, ciepło na full ustawić i liczyć ze pomoże ....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 do proszku jest instrukcja uzycia - przeczytasz to będziesz wiedział najczęściej dosypuje się na zimnym do wyrównawczego, po czym silnik ma sie zagrzać i ileś tam czasu pracować   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Proszki działają i są ok, ten proszek to są bardzo drobne płatki aluminium oraz wodorowęglan sodu i jakieś włókna organiczne które dopiero reagują namoczone w rozgrzanym płynie i po spotkaniu z powietrzem, czyli nie powinna się zatkać nagrzewnica a ni żaden inny element układu tylko w miejscach wycieku zrobi się korek, te proszki pomagają na jakiś czas tak że prędzej czy później szykuj się na wymianę nagrzewnicy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jesteś pewien że to nagrzewnica? Sprawdź podłogę czy dywaniki są mokre.Może ubytek jest gdzie indziej. Jak się robi mały stan płynu w chłodnicy to pierwszym objawem w punto jest brak ogrzewania. Z wymianą w punto nie ma aż takiej tragedii.W jeden dzień dasz radę, tylko że są montowane 2 rodzaje nagrzewnic Valeo i Magnetti. Różnią się rozmiarem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Maras790501 czytaj co kolega pisze objawy są takie ze znika płyn a szyby parują i zamarzają   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Dokładnie objawy są takie ze szyby parują nawiew nie pomaga(chodź szybko się nagrzewa) w zimę tragedia bo zamarza para i jadąc trzeba skrobać co 10sec.... Dywanik mokry od śniegu i nóg (teraz nie sprawdzę)jak było ciepło to na gazetach nie było śladu pod autem.Robiąc to na dworzu przy np -5 jakieś 5h roboty nie jest przyjemne... a w serwisie wołają ok. 10x więcej niż koszt nagrzewnicy ( za około 60zł) Pierw proszek zastosuje nie pomoże to kolanko pójdzie do wiosny...przyoszczędzę na płynie ha ha ha   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Parujący płyn chłodniczy ma specyficzny zapach, którym powinno zalatywać z nawiewów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się