Skocz do zawartości

NIE ODPALA NA PB


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

JEST TAK ODPALAM NA PB PRZESKAKUJE NA LPG JEZDZE,GASZE NA 2godz. chce odpalic i nic ,odkrecam swiece-sucho ,wstrzykuje bezposrednio -ledwo'ledwo ale odpala obiaw od 2-tygodni,nie ma znaczenia czy zimny czy cieply :-( od roku wyskakuje kod63,64;cewka-kupilem nowa swiece,przewody i olalem temat,wicej palil ale byl sprawny.nie chce nubi sprzedawac-troche poczytalem na forach ale kazda usterka to co innego HELP MI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz sprawną pompę paliwa?

albo przekaźnik pompy?

sprawdź pompę "na sucho"

 

potrzebujemy:

- butelkę

- kawałek przewodu

- zegarek/stoper

 

Przystępujemy do pomiaru:

- odłączamy wężyk paliwowy ( ten co dochodzi do listwy)

- wkładamy go do butelki

- wyciągamy przekaźnik od pompy paliwa

- zwieramy styki czerwony z czerwono-niebieskim, niebiesko-białym lub drugim czerwonym(zależnie jaki kolor mamy, te kolory są w oplach, a daewoo nubira ma z opla naprawdę dużo), szukamy zawsze najgrubszych przewodów

- powinna być słyszalna praca pompy i paliwo powinno się lać do butelki

- jeśli znaleźliśmy właściwy styk w gnieździe przekaźnika to rozłączamy przewód

- przygotowujemy sobie zegarek

- zwieramy styk i odliczamy 1min.

- po minucie pompa powinna mieć przepompowane ok. 2l w przypadku wielopunktowego wtrysku

- jeśli jest mniej to niekoniecznie musi oznaczać słabą wydajność pompy paliwa, czynniki takie jak minimum paliwa w baku, przytkany filtr paliwa mogą osłabić wydajność pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wczoraj wyjmowalem pompe ogladalem pod wzgledem czystosci, jest o.k.a po przekreceniu stacyjki dobrze ja slychac,wymienilem Fpaliwa poprzednia byla zalorzona odwrotnie strzalka do zbiornika zfiltra poszlo duzo brudu tzw.ciezkiego;uklad byl zapowietrzony ale po dluszym kreceniu zapalil,pompa chodzi'moze brak

cisnienia tak jak podejrzewasz ;zrobie ten Twoj test ale o tej godz. zycze Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku i[TEJ REDAKCJI]MYSLALEM raczej o wtryskach wlalem preparat do cz. wtryskow caly tak na 10l. w baku jak ma przeczyscic to porzadnie a co do cewki wlozylem kawalek 10 na10cm plytki z panela podlogi i CHEK sie zapala dopiero po 50 min. moze oznaczac ze zwarcie nastepuje po jej rozgrzaniu.slyszalem,ze czujnik polozenia walu moze odcinac pompe :?: prawda to :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wału odpowiada za wytwarzanie iskry i jeśli nie ma informacji o tym, że silnik się kręci, to i odetnie pompę

 

myślę, że dodatkowa informacja jaką teraz zawarłeś, wskazuje na przyczynę problemu:

co do cewki wlozylem kawalek 10 na10cm plytki z panela podlogi i CHEK sie zapala dopiero po 50 min. moze oznaczac ze zwarcie nastepuje po jej rozgrzaniu

jeśli pod cewką masz moduł zapłonowy, to będzie jego wina

jeśli nie ma go i jest zintegrowany w cewce DIS, to niestety ale kupiona cewka jest do bani

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pompach w Nubirze często łamały się kable zasilające i to przy samym gnieździe czyli żeby to sprawdzić trzeba pompę wyjąc i dokładnie przemierzyć kabelki biegnące od gniazda do samej pompy, w większości przypadkach pompa do wymiany, sprawdź dokładnie masę w pompy czy nie jest skorodowana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

panie Grzes997 dzieki za trop;jak pomoze to odp.iskra super wiec na 100%paliwko. pompa chodzi ale glosno za g..jakby sie waha kon..nie czuc jej pod wozem,sprawdze ja mechanicznie,potem test cisnienia p. na f.paliwa i przy samej koncowce na baku jak nie to zostaje elektryka,2godz spalem wiec jutro,ale wczoraj15l. bylo a pompa daje jakby na sucho,nie spalal by tyle zamiast wody waha by leciala z tlumika jutro podejme walke.Wczoraj wpisalem wiadomosc ale nie weszla dziwne,jakis limit czy co :?: a propo SZACUN dla calego Slaska[gornikow].A te cewki :-x ale to potem,do jutra :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wasi sasiedzi,znajomi,rodzina dzis i 10,20,30lat wstecz[ogolnie gornicy]moj dziadek fedrowal w koninie.A zawor ecr na listwie wtryskow,on utrzymuje cis.a jak pompa nie daje odpowiedniego cis.zapomnialem jakie jego zadanie,np.strzykawka daje10-15ml wahy na cylin.lekko sie zalewa ale po dluszym kreceniu odpala,wrzucam do 2000ob.aby wlazl na lpg chodzi potem znowu na pb i chodzi czy zimny/cieply;to jak zla pompa to by zgasl,nie rowno chodzil,brak mocy a tu o.k.Tylko po przerwie 20min lub 3godz. nie chce odpalic-jak by paliwo uciekalo peknietym p.to podczas gdy juz chodzi cisnienie by uciekalo :?: i skad rowna praca na pb,moze min.wyciek :?: w ukladzie hamulcowym pakuje sie powietrzie i po ptokach a paliwowy by to tolerowal :?:

 

[ Dodano: 2011-01-03, 13:43 ]

temat na 90%zakonczony czytaj[wklad pompy paliwa-ratunku]podsumowanie. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania