Skocz do zawartości

zerwane gwinty


Gość żółwik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość żółwik

mam bmw e36 318is 1993r. :-D

zauważyłem ze spod pokrywy zaworów w jednym miejscu zbiera sie olej myśle uszczelka!

przy odkręcaniu pokrywy zauważyłem ze w trzech gniazdach srub sa zerwane gwinty!

zdjołem pokrywę i na szczescie okazało sie ze uszczelka jest juz nowa tzn ze poprzedni własciciel ja wymienił ale zerwał te gwinty :crazy:

moje pytanko jest takie, jak ogarnać te zerwane gwinty? :help:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne wyjście przegwintować na większy gwint i dać większe śruby domyślam się że teraz masz tam śruby z gwintem M6 i moja propozycja jest taka kupić odpowiedniej długości śruby M8 przegwintować je na M7 i w głowicy tez zrobić gwint M7, co prawda jest kłopot dorwać gwintownik i narzynkę M7 ale wszystko jest do zdobycia no chyba że jest tam na tyle miejsca że można zostawić śruby M8 a tylko gwintownikiem M8 nagwintować w głowicy i dobrze skręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość żółwik
no chyba że jest tam na tyle miejsca że można zostawić śruby M8

miejsca jest na tyle :!: ale myślałem tez zeby przegwintowac wszystkie i przerobić sruby na szpilki :!: wkrecic je na kleju do srub i pokrywe przywalić nakretkami :!: co myślicie o tym rozwiązaniu :?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

zrobione :-) przegwintowałem to z m6 na m8 :!: zamiast srub sa szpilki pod nakretke dałem gumową podkładke (z orygilanlych śrub) jak tam była to znaczy ze musi tam byc ;-)

dsc00752r.th.jpgdsc00751rs.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...