Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

skutek osiągasz taki sam - czy zakładając nowy temat, czy pisząc posta w istniejącym

 

a nie pomyślałeś, że po prostu nikomu nic do głowy nie wpada?

przecież nie można być alfą i omegą i można czegoś nie wiedzieć

spokojnie, jeśli ktoś będzie wiedział to na pewno napisze

 

pisałem w innym jakimś twoim temacie, żeby zacząć od regulacji LPG

byłeś?

zrobiłeś?

efekty jakieś?

 

ArKos co za nerwy po świętach :lol: ....

 

 

Do 3 dzwoniłem i stwierdzili ze auto musi pracować na PB by można było z LPG ustawiać a skoro gorzej jest na PB niż na LPG to poco mam ustawiać LPG

 

1. jakie nerwy?

ja spokojny jestem... nie wiesz, a nawet nie wyobrażasz sobie, co się dzieje jak mi nerwy puszczają...

 

2. to, że 3 gaziarzy ci tak powiedziało to jedno

drugie to to, że obecne systemy sterowania silnikiem mają układ autoadaptacji

jest na forum z czym to się je, bo obszernie opisywałem

mało tego, przerabiałem na własnej skórze w wypadku omegi, która ledwo paliła, nie jechała i ASO opel rozłożyło ręce

a powodem było LPG wadliwie wyregulowane

 

daj se przetłumaczyć, to nie pierwszy przypadek podobnie wyglądający - wszystko dobre a nie bangla

 

  • 2 tygodnie później...

Rozebrałem dziś licznik bo miałem żarówkę do wymiany i widzę ze nie ma żarówki na wtrysku po założeniu pali się cały czas ta "marchewka" co robić?

 

odczytać błędy jak na mój gust i dowiedzieć się o co mu chodzi

na pewno będzie to wskazówką do poszukiwań co jest nie tak i dlaczego łazi jak stara k*** zamiast jeździć jak marzenie ;)

 

Jak już rozgrzebałem to wymieniłem i rozrząd bo zbliżała się jego wymiana.Kable cewki i świece wymieniłem i wtedy pomogło po tym przejechane było może 80-100km i powróciło z objawami jak wyżej opisałem.

 

Czytając wszystko co piszesz pomyślałem że może Ci pasek rozrządu przeskoczył o jeden lub parę zębów, silnika nie uszkodzisz a nie wkręci się na obroty bo nie będzie mu pasowały fazy, może warto by to sprawdzić.

 

Auto jest tak poje... ze np dziś po odpaleniu wkręcał się na obroty jak by mu przeszło...Ucieszyłem się jak głupi ale przejechałem się 5km i nadal to samo a nawet dodatkowo np. jadę 2minuty a co 30sec strzał-szarpniecie, elektromagnes butli rozłącza 50razy na sekundę ,auto albo zgaśnie albo zaskoczy i jedzie dalej.Dzieje cie to na LPG bo na PB to nie chce odpalić lub jak odpali od razu gaśnie. :cry: .Sundę wymieniłem już.Nie wiem jak sczytać błędy z tego dziada samemu bo na stacji powiedzieli 80zł, a puki co nie mam kaski :((

 

Przełącznik mam też nowy. :crazy:

 

 

Dziwi mnie to że ta dioda od tego wtrysku była wyciągnięta i teraz się pali i nie gaśnie.

 

Żarówkę wtrysku na pewno wyjął gazownik a zapala się i gaśnie bo spaliny z gazu nie odpowiadają paramentom jakie ma dostać ECU i dlatego raz świeci raz nie.

 

co do lampki to pali się cały czas .... a co do odpalenia auta na benzynie to odpala i gaśnie (nawet jak pedał gazu w podłodze) na LPG odpali obroty trzyma ładnie ale po rozgrzaniu jest tak jak pisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania