Skocz do zawartości

TPS i Lambda


Gość N0Name
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Małe mam pytanie zmieniam instalacje gazową 1 gen na 2. Muszę się wpiąć w TPS. i tu moje pytanie sa tam 3 przewody (plaska wtyczka) . I tak wziąłem miernik w garść

1 przewód 4,85

2 przewód masa

3przewód 4,85

a wiec teraz pytanie który to sygnał a może jest uszkodzone

 

druga sprawa lambda pokazuje 0,07 gaz nie za mało?(gaz)

a samochód nie chodził na benzynie tylko gaz naprawiłem i nie trzyma wolnych. check błąd przepływki pokazuje

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TPS nie wiem dokładnie jak to tam teraz jest ale można to łatwo sprawdzić środek to na pewno masa jeden to zasilanie 5V a drugi właściwy sygnał powinien się zmieniać po naciśnięciu na pedał gazu to Ty musisz się do niego wpiąć wskazania masz dobre, co do sondy lambda to stanowczo za mało i są dwie możliwości albo sonda walnięta albo źle gaz wyregulowany ale po naciśnięciu na gaz wskazania powinny się zmieniać nie może być stałe 0,07V , jeśli jeździsz tylko na gazie to przepławkę możesz zostawić tak jak jest gorzej będzie jak będziesz chciał na benzynie jechać, przed wszystkim musiał byś skasować błędy i odpalić na benzynie czy wywali błędy jeśli tak uszkodzone elementy wymienić potem dopiero regulacja gazu w przeciwnym wypadku może być problem z regulacją.

p.s wszystkie problemy rozwiązuje Blos bez zbędnej elektroniki jest po prostu nie potrzebna :lol:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no śmieszna rzecz z tym. wziołem miernik wcinka w tych 2 przewodach i na obu te samo napięcie na wolnych tak jak i na wyższych obrotach. Na wyższych obrotach pokazuje na obu okolo 5,03 i tak zalezy jak depne to tak od tych 4,85 do 5,03. Jużmam dość elektryki w tym aucie.... rozglądam sie za całą wiązka. I tu jeszcze jedno pytanie czy ciężko przelożyć wiązkę el całą prucz silnika. Wszystkie wtyczki przez grodziową przechodzą tak jak trzeba??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez gródź przechodzi jedna wiązka, ta biegnąca po prawym kielichu - jest do niej podłączone ECU + kawałeczek instalacji biegnący pod deskę, taka okrągła 3-pinowa

reszta jest podpinana w komorze, czyli płaska wtyka na wysokości łączenia silnika ze skrzynią i reszta wtyczek do czujników

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.