Skocz do zawartości

Regulacja blosa Radom


Gość myszaradom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od nie dawna bawię się w mechanikę. Posiadam poloneza w którym już przełożyłem silnik na rovera 1,8 o mocy 120KM.

Postanowiłem zamontować instalacje gazową (którą już posiadałem po starym silniku, instalacja lovato do 120KM).

Po założeniu miksera autko straciło dużo na mocy (bynajmniej takie mam odczucie) spalanie 13 l/100km więc nawet ok.

Lecz postanowiłem założyć blosa, który to już jest w moim aucie lecz nie mogę go dobrze wyregulować.

Auto trzyma ładnie wolne obroty o niebo lepiej się wkręca na obroty lecz po regulacji na sondę ciągle wychodzi mi bogata mieszanka (0,8V) lecz zgaszę silnik odpalę ponownie i już jest ubogo. Co do spalania nie mam pojęcia właśnie to sprawdzam.

I tu nasuwa się moje pytania.

Może jest ktoś z Radomia kto już miał do czynienia z blosem?

Na czym polega słynna regulacja (w śród rożnych forum) regulacja na analizatorze spalin? Co to analizator to ja wiem ale czy są takie firmy które ustawiają np blosa?

Dzięki za wszystkie porady liczę na waszą pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

myszaradom, witaj na forum.

Czyli jednak udało Ci się przezucić ten motorek, gratulacje, cieszę się ze nie miałem racji.

Teraz do tematu, jak Arkos napisał, skontaktuj się z Jokerem tym od Alfy, on ma jakiegoś ziomka z nissan klubu i on u siebie ustawiał to ustrojstwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj fifek, w gruncie rzeczy włożenie tego silnika jest banalnie proste.

Co do tematu to takie opisy czytałem nie raz lecz co innego teoria a co innego praktyka.

Chodzi mi o to gdzie można w Radomiu podjechać na analizator spalin.

Bo podczas ustawiania na sondę jest tak że ustawie dana wartość np 0,8V wiec przykręcam minimalnie śrubę żeby zmniejszyć a tu od razu przeskakuje na 0V nie daje się ustawić pośredniej wartości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że nie mogę go ustawić, reguluje śrubą trafiam na 0,8V więc dokręcam powoli i jest 0V nie udaje się ustawić wartości pośredniej, a gdy coś ustawie gaszę silnik odpalam go ponownie i na danych obrotach są już inne wartości co wcześniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego co to jest zwykły woltomierz, ja próbowałem regulacji miltimetrem cyfrowym i nie było to możliwe żeby zobaczyć ile wolt wskazuje w danym momencie po prostu zbyt szybko się zmieniają parametry, potem próbowałem woltomierzem wskaźnikowym to już była całkowita porażka, na końcu stworzyłem miernik AFR który w bardzo fajny sposób pokazuję jak pracuje sonda lambda i na nim regulowałem Bolsa a po skończeniu pojechałem do zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej w celu sprawdzenia i musiałem zrobić niewielką korektę na biegu jałowym i do tej pory go nie ruszałem i jest bardzo ok, bardzo ważne jest też w jaki sposób masz ustawiony reduktor bo jeśli reduktor nie poda odpowiedniej ilości gazu to nigdy nie wyregulujesz Bolas.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania