Gość myszaradom Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Witam, od nie dawna bawię się w mechanikę. Posiadam poloneza w którym już przełożyłem silnik na rovera 1,8 o mocy 120KM. Postanowiłem zamontować instalacje gazową (którą już posiadałem po starym silniku, instalacja lovato do 120KM). Po założeniu miksera autko straciło dużo na mocy (bynajmniej takie mam odczucie) spalanie 13 l/100km więc nawet ok. Lecz postanowiłem założyć blosa, który to już jest w moim aucie lecz nie mogę go dobrze wyregulować. Auto trzyma ładnie wolne obroty o niebo lepiej się wkręca na obroty lecz po regulacji na sondę ciągle wychodzi mi bogata mieszanka (0,8V) lecz zgaszę silnik odpalę ponownie i już jest ubogo. Co do spalania nie mam pojęcia właśnie to sprawdzam. I tu nasuwa się moje pytania. Może jest ktoś z Radomia kto już miał do czynienia z blosem? Na czym polega słynna regulacja (w śród rożnych forum) regulacja na analizatorze spalin? Co to analizator to ja wiem ale czy są takie firmy które ustawiają np blosa? Dzięki za wszystkie porady liczę na waszą pomoc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 wujek google jak zwykle się spisuje... dobrze i przystępnie napisane: http://skowron.eu/garaz/323F/blos.html   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 myszaradom, witaj na forum. Czyli jednak udało Ci się przezucić ten motorek, gratulacje, cieszę się ze nie miałem racji. Teraz do tematu, jak Arkos napisał, skontaktuj się z Jokerem tym od Alfy, on ma jakiegoś ziomka z nissan klubu i on u siebie ustawiał to ustrojstwo.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myszaradom Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Witaj fifek, w gruncie rzeczy włożenie tego silnika jest banalnie proste. Co do tematu to takie opisy czytałem nie raz lecz co innego teoria a co innego praktyka. Chodzi mi o to gdzie można w Radomiu podjechać na analizator spalin. Bo podczas ustawiania na sondę jest tak że ustawie dana wartość np 0,8V wiec przykręcam minimalnie śrubę żeby zmniejszyć a tu od razu przeskakuje na 0V nie daje się ustawić pośredniej wartości.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Kup lub zrób sobie wskaźnik AFR i sam sobie wyregulujesz Blosa ja miałem swój robiony i na nim regulowałem Blos już trzy lata chodzi bez regulacji i jest ok.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myszaradom Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Po co robić jak to samo jest na zwykłym woltomierzu do zakresu 2V dane wartości odpowiadają mieszance ale przecież nie w tym rzec.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 przecież nie w tym rzec. a w czym ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myszaradom Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 że nie mogę go ustawić, reguluje śrubą trafiam na 0,8V więc dokręcam powoli i jest 0V nie udaje się ustawić wartości pośredniej, a gdy coś ustawie gaszę silnik odpalam go ponownie i na danych obrotach są już inne wartości co wcześniej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Zacznijmy od tego co to jest zwykły woltomierz, ja próbowałem regulacji miltimetrem cyfrowym i nie było to możliwe żeby zobaczyć ile wolt wskazuje w danym momencie po prostu zbyt szybko się zmieniają parametry, potem próbowałem woltomierzem wskaźnikowym to już była całkowita porażka, na końcu stworzyłem miernik AFR który w bardzo fajny sposób pokazuję jak pracuje sonda lambda i na nim regulowałem Bolsa a po skończeniu pojechałem do zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej w celu sprawdzenia i musiałem zrobić niewielką korektę na biegu jałowym i do tej pory go nie ruszałem i jest bardzo ok, bardzo ważne jest też w jaki sposób masz ustawiony reduktor bo jeśli reduktor nie poda odpowiedniej ilości gazu to nigdy nie wyregulujesz Bolas.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5969 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myszaradom Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 parownik mam firmy lovato do 120KM więc chyba powinien jakoś dać rade, a możesz zdradzić jak zrobić sobie taki wskaźnik? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1234-regulacja-blosa-radom/#findComment-5970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się