Skocz do zawartości

Obroty silnika


Gość iwan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z obrotami silnika, Opel Sintra 2.2 benzyna. Byłem u wielu złotych mechaników, i każdy wymieniał mi silniczki krokowe, za 600 złoty sztuka, a bieg jałowy dalej ma 3000 obrotów. Czy może mi ktoś poradzić, co zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz trochę pojęcia o mechanice zrób test: zdemontuj zawór sterowania biegu jałowego, ale pozostaw na swoim miejscu połączenia elektryczne. Całkowicie otwórz lub zamknij obracający się trzpień ruchomy.Włącz zapłon. Obracający się trzpień musi przesunąć się w położenie odpowiadające ok. 50% otwarcia i tam pozostać. Jeśli tak będzie to zawór i jego sterownie jest dobre może być tez gdzieś jakiś przeciek powietrza i silnik będzie szalał lub sama przepustnica się zawiesiła i nie potrafi się domknąć do końca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz jest w aucie zamontowany,jutro zrobie zdjecie. jest to mozliwe ze wszystkie trzy silniczki ktore wymieniłem były wadliwe. połowe mechanikow powinno siedziec za niekompetencje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania