Skocz do zawartości

Kłopoty z centralnym zamkiem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem z centralnym zamkiem dotychczas pracującym bez problemu a teraz gdy naciskam na pilot zamyka i otwiera tylko drzwi kierowcy , gdy przekręcam kluczykiem zamek otwiera i zamyka ale także tylko drzwi kierowcy. Co się dzieje co mam sprawdzić lub co wymienić.Alarm i centralny są firmy Cassini C440 założone w salonie 10lat temu.Będę wdzięczny za każdą pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem laikiem pod względem elektryki ale siłownik w drzwiach działa więc to będzie centralka.W takim razie mam pytanie czy mogę tą centralkę zamienić na inną np. z allegro bo te cassini są drogie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że powinna podejść ale to nic pewnego sprawdź jeszcze połączenia centralki czy tam coś nie jest luźnego bo wygląda to n a dziwna usterkę, ile Ty masz drzwi ? jeśli masz dwa to możesz mieć siłownik uszkodzony w drzwiach pasażera a nie centralkę, trzeba wszystko sprawdzić za nim udasz się do sklepu lub na allegro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cztery drzwi czyli cztery przekaźniki a działa tylko jeden od kierowcy.Nie wydaje mi się żeby trzy naraz padły.Siłownik w drzwiach kierowcy posiada dwa kable , jeszcze dwa kable idą do zamka na kluczyk - może to będzie jakaś podpowiedź.Otworzyłem teraz puszkę sterownika zamków centralnych wszystko suche żadnych przypaleń.Dotykając kabelkiem (masą)do przewodów idących od siłownika drzwi kierowcy do centralki - siłownik zamyka na jednym kablu a na drugim otwiera . Więc przełamanie kabli między drzwiami a karoserią chyba można wykluczyć. Sterownik centralnego to Cassini c571 przynajmniej tak pisze na płytce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dwa kable idą do zamka na kluczyk