Gość fifek Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 pytanie do znawców tematu i nie tylkop czli Arkos pomoz. Mam orginalne GSi jak w innym temecie pokazałem, chce ogarnąć mechanike w nim czyli co? pierścienie głowice zorbić? pali troszkę na niebiesko na 100% uszczalka do wymiany. co jeszcze? wiadomo 2.0ne to silnik nie do zdarcia, a potrzebuje auta na dojazdy na uczelnie i w zime do pracy (koło 5 km mam) co w nim zrobić? pierścienie wystarczą? czy może honowanie itp?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nikt Ci nie powie co siedzi w silniku.... nawet Arek chyba ze to jego silnik tam siedzi Skoro bierze oliwe to albo dołem, albo góra (pomijam wycieki) Jesli masz kase to rób szlify i wkładaj nadwymiary, jesli to ma tylko jezdzic to pierscionki nowe + obróbka głowicy nowy rozrzad i bedzie jezdził. Ale wszystko i tak okaze sie dopiero jak rozbierzesz silnik i zajrzysz do srodka. Warto byłoby zmierzyc kompresje co na chwile obecna reprezentuje motor. No i popraw posta, za szybko piszesz chyba   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 no więc auto stoi na razie bo pękła mi cłodnica oleju, wziąłem się za ogarniecie elektryki a ta to kompletna patologia , wyobraźcie sobie ze w moim c20ne wentylator sterowany jest masą, ot taki myk. Nie wiem czy dam rade ogarnąć tę elektrykę. Jak co to będe pytał i robił fotki, mam nadzieje że pomożecie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Mam orginalne GSi jak w innym temeciepokazeałem, chxce ogarnąć mechanike w nim cz\yli ci? pierścienie głowice zorbić? pali troszkę na niebiesko na 100% uszczalka do wymiany. co jeszcze? Pisz składnie nie skrótowo tak żeby wszyscy mogli odczytać co masz nam do przekazania. Jeśli chodzi o Twój silnik to z domyślnego teksu wynika że silnik pali normalnie tyle że kopci na niebiesko a jest to objaw uszkodzonych uszczelniaczy zaworów i zanim rozpoczniesz prace nad silnikiem proponował bym go przemierzyć a głównie jaka ma kompresję, czy znika olej etc po tych operacjach możesz wywnioskować czy ruszać układ tłokowo-korbowy i pierścienie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 co do pierścieni: próba olejowa powie czy trza robić dół czy nie jak uszczelniacze d wymiany to wymień innej drogi spalania oleju nie ma przy próbie olejowej rozbieżności rzędu 2-3atm już nalezy traktować jako pierścienie do roboty użyj zwykłego oleju silnikowego, po 1-2cm3 w cylinder pamiętaj, aby wyjąć przekaźnik pompy paliwa, zeby pomiar bez oleju wyszedł wiarygodny   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Panowie więc objaw jest taki, dymi na niebiesko, nieutrzymywał niskich obrotów ale jest już ok, czy to ze dymi na niebiesko moze być przyczyną uszkodzony przepływomierz? Wczoraj dowiedziałem się od byłej właścicielki że miała kilka strzałów w dolot, czy może być wina przepływki? Kurcze już sam nie wiem bo z rana nawet po 5 dniach stania auto pali od strzała, przekręcam kluczyk, z 3-4 razy przekręci i dziabie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 na niebiesko - żre olej na biało - żre płyn chłodniczy na czarno - za bogata mieszanka sprawdź ciśnienie sprężania na garach, będzie jasność   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 ok jutro sprawdzę, kolejne pytanie jakie ciśnienie powinno byc, bo jak rozmawiam z mechanikiem znajomym to mówi że około 10 na cylinder jak bedzie wyższe to niekoniecznie dobrze bo olej doszczelnia silnik jak bedzie niższe to gorzej więc jakie powinno być?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 jakie ciśnienie powinno byc ja obecnie mam w calibrze: 10.5 10 10 11 silnik nie bierze ani grama oleju nadmierne sprężanie to opór dla paska i może go ogolić z zębów, ale to by musiało być w ne z 16-17 atm - grzesiek ja37 miał tak w corsie i mu ogoliło pasek uważam, że 10 to przyzwoita wartość znam ne mające 7 na gar - piło olej ok. 1l/1000 ale jeździło dobrzze, bez cudów, więc masz sporo czasu zanim padnie zmierz kompresję wykorzystując próbe olejową, ona powie ci wszystko o stanie pierścieni pisałem wcześniej o tym   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 No więc po pomiarach wyszło: 13 11 12,5 0 na ostatnim garze brak spręzania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się