Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniaczy zaworów w Punto 1


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie mam fiata punto przebieg 123tys km olej wymieniłem ok 10tys temu i miedzy czasie wlane zostało to co zostało mi z wymiany około 2l (baniak miał 5 litrów) i z kolejnego ponad 2 litry.Myślę ze to za dużo jak na dolewki i wyczytałem ze uszczelniacze zaworów mogą być przyczyna ubytku bo nigdzie nie kapie.Czy potrzebuje jakieś specjalne narzędzia?Czy jest to trudne do wymiany bo patrzyłem na innych autach wystarczy zdjąć pokrywę i sprężynki wydłubać stare i wsadzić nawe... :roll:

 

Proszę o mądre porady będę wdzięczny nie znam się zbytnio ale jak się nie zrobi to się nie nauczy;-) :jupi: .

Silnik 1,1 8v z 97roku z LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zdjąć pokrywę i sprężynki wydłubać stare i wsadzić nawe...

Dokładnie tak się to robi tylko musisz uwarzać co zabezpieczenia srężyn nie znikną w silniku podczas demontażu lub montażu :-D musisz tylko pamiętać, jak robisz pierwszy tłok to tłok musi być na samej górze inaczej nie zdejmiesz zabezpieczenia ze sprężyny zaworowej i tak ze wszystkimi zaworami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisu jako takiego nie mam jeszcze w czasie działalności forum nie robiłem takiej operacji, musiał byś poszukać w sieci i nie koniecznie manuala do Punto zawory SA praktycznie w każdym samochodzie, co do przyczyn jak mnie masz wycieków to wszystko wskazuje na uszczelniacze zaworów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uu to dużo roboty będzie chyba nie dam rady będę dolewał :lol: ....I jeszcze przy tym rozrządzie

 

 

 

Grzes997

Widziałem twój temat o wymianie tulei na wahaczy mam pytanie bo muszę wymienić u siebie simeblock z prawej strony jak się zabrać tez zaciągnąć cały wahacz ciężko to schodzi? :->

 

1173342039_2

1173342039_1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach