Gość iksrainfu Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Biegi nie przełącza się miękko tylko należy je lekko wciskać nie mówiąc o tym że pedał sprzęgła należy wcisnąć do podłogi pokonując grubość wykładziny podłogowej.Kłopot ma z tym szczególnie żona.Jednym słowem biegi wchodzą z oporami -nie elegancko czyli jak w masełko.Z góry dziękuję za poradę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Linka tam jest czy hydraulika?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 W hyundaiu coupe 2.0 jest hydraulika, może tu też... Jak hydraulika to porządnie należy odpowietrzyć sprzęgło przy ramieniu skrzyni, jest tam odpowietrznik. Jeżeli linka to tylko naciągnąc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Biegi nie przełącza się miękko tylko należy je lekko wciskać nie mówiąc o tym że pedał sprzęgła należy wcisnąć do podłogi pokonując grubość wykładziny podłogowej. Jak w tym samochodzie jest hydrauliczny wysprzęgnik to odpowietrzenie nic nie da tu jedyna naprawą jest wymiana tarczy sprzęgłowej a najlepiej całego kompletu czyli tarcza docisk i łożysko.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baranek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 i20 produkują od 2008 roku więc jak auto musiało by być katowane żeby się sprzęgło skończyło? Wiem dla chcącego nic trudnego. Ja bym zaczynał od odpowietrzenia i sprawdzenia wysprzęglika. Nie wiem czy jest tam zbiorniczek na płyn czy nie oblOOkać wszystko warto czy nie ma wycieków   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 raz: odpowietrzanie nic nie da dwa: w zdecydowanej większości w wysprzęgliku lata płyn hamulcowy brany ze zbiorniczka nad pompą trzy: praktycznie w każdym aucie musi być regulacja przy pedale czyli trzpień, nakrętka i kontra - tak jak tu: tak więc wziąłbym się za to i podregulował przy pedale   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się