Gość jajojek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ten ktory jes tpod maska przy podszybiu po stronie kierowcy. W czarnej skrzynce.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no to se go możesz zwierać do us***ej śmierci przekaźnik pompy paliwa masz obok ECU w kabinie pasażerskiej: http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-gdzie-szukac-komputerow-vt788.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajojek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 U mnie jes tpod maska, i wedlug ksiazki "Opel vectra Calibra - Sam naprawiam" mam pod maska. Sprawdzalem tez cyferki, te ktore sa na przekazniku napisane ( Germany ..... ) i wszystko sie zgadza Rok 1991   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ciekawostka... 1. przekaźnik pompy paliwa w oplu ZAWSZE jest dwusekcyjny w wypadku c20ne 2. wszystkie ople z jakimi miałem do czynienia (astry f, calibry, vectry a) ZAWSZE miały go obok ecu weź sobie zdejmij ten plastik i popatrz - szary, duży, umieszczony za złączami zdjęcia są z cali 91 - mojej niedługo będę ją znał na pamięć nie wszystko żarówka co się świeci, a Etzold nie specjalizuje się w oplach tylko trzepie kasę przepisując serwisówki niejeden błąd w tej książce znalazłem to raz, dwa - nie zawsze opisują każdy silnik i lokalizacja przekaźnika mogła się tyczyć wersji 2.5v6 bo faktycznie ta wersja ma w skrzynce   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajojek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 sprawdzilem pod schowkiem, i mam tylko 3 kostki, te co na zdjeciu (dwie czarne i zielona ) czy ktoras z tych kostek to przekaznik? Na dzisiaj musze zakonczyc prace, bo zaczelo padac Zrobilem zdjecia z tego co tam mam, za ok 15min wrzuce. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b94688bf980b008.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/146bc69441389a5d.html   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 pierwsza z lewej, ta czarna, ma kabelek czerwono-niebieski to jest dopływ prądu do pompy paliwa na marginesie: pierwszy raz w życiu zobaczyłem inne umiejscowienie przekaźnika pompy paliwa w cali jesteś pewien, że wiązkę silnika masz z calibry, a nie np. z kadetta? kadett miał w wiazce przekaźnik w okolicy kielicha lewego przedniego może ktoś wymieniał wiązkę? może masz z astry F?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajojek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Silnik byl zmieniany. wczesniej byl tez x20ne(chyba). Moze z tego powodu jest w innym miejscu. Dowiem sie jak to bylo z tym silnikiem i napzse.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 są 2 typy przekaźników ogólnie dwusekcyjny przekaźnik pompy paliwa wygląda tak: i takiego szukaj żeby sprawdzić niebiesko czerwony gruby przewód powinien mieć napięcie aby pompa pracowała   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajojek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ten z lewej strony to jest ten co ja mam pod maska. mam jeszcze inny nie wiem z czego. Uklad pinów ma taki. (zdjecie z neta)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no to może to być przekaźnik pompy paliwa na necie znalazłem kawałek schematu jedna sekcja daje grzanie na sondę a druga odpala pompę paliwa podaj z grubego czerwonego napięcie na niebiesko czerwony (też gruby) i pompa powinna zacząć pracować jak zewrzesz te przewody to nurkuj pod auto przy prawym tylnym kole i sprawdź czy pompa działa może nie dostaje napięcia? może nie dostaje masy? może jest po prostu niesprawna? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1014-calibra-kreci-ale-nie-odpala/page/2/#findComment-4837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się