Skocz do zawartości

Kilka pytań odnośnie przegubów


Gość em1L

Rekomendowane odpowiedzi

cała kolumna do wywalenia, wytarte wszystko, nawet tego wgłębienia na zabezpieczenie od łożyska nie widać juz ;/

 

przeguby i łożyska bedą w poniedziałek, po kolumne musze się gdzieś na szrot przejechać, albo na alledrogo poszukac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zrobiłem, załatwiłem sobie kolumne kierowniczą, kurier przywiózł części, jakieś 3 godz. intensywnej pracy i zrobione, auto jeździ :D

 

ale jest jeden problem, nie wykręciłem tej srubki od tarczy hamulcowej z piasty, przykręciłem koło tak na luźno do tarczy, ale strasznie trze podczas jazdy

 

bez tej śrubki chyba ze swojego miejsca zeszły i szumi i bije , musze to jakoś podregulować.

 

PS. chyba moje auto pójdzie na handel, bo już nie chce mi się ładować kasy w nie, znalazłem ciekawy kawałek papieru za zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy z przeglądu. Pisze tam "Stan licznika" 285 tys. km, a ja na liczniku mam 180 tyś, jak go kupiłem to na liczniku było 175 tys. km, podejrzana sprawa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania