Skocz do zawartości

c14nz + przepustnica od c16nz


Rekomendowane odpowiedzi

się da bez ściągania

 

inny sposób:

druga pokrywa zaworów, która pójdzie na straty

dokładnie mierzysz, gdzie jest dźwigienka zaworowa

wiercisz otwór 8mm w deklu, wkładasz śrubę jakąś długą (z 5-6cm) na klucz 13, pod spód nakrętkę i skręcasz mocno

dla każdej dźwigienki taki myk robisz

jak już masz odmierzone, wywiercone i powkręcane śruby (wszystkie tej samej długości) to wtedy ze 6-8 szpilek M6 po 5cm długości wkręcasz w otwory mocujące dekiel i nakrętkami równomiernie dokręcasz pokrywę żeby te śruby na klucz 13 nacisnęły na dźwigienki

jak nacisną i ulży wałkowi, to tak jak szymon pisał delikatnie obracając wyjmiesz go z obudowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość stawpol2

witam ja się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego, otóż dziś czysciłem przepustnicę i przy próbie odpalenia silnika paliwo poszło górą aż do obudowy filtra!! co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz? czytałem na tym forum że mógł się "podwinąć oring" czy wie ktoś jak go należy zmontować

poprawnie???

i sprawa druga na moim wtryskiwaczu był tylko jeden oring i na dodatek nie wiem gdzie był zamonotowany,bo jak go wyciągałem to został w środku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz?

Tak.

 

czy wie ktoś jak go należy zmontować

Normalnie. Nałożyć i delikatnie wepchać wtryskiwacz.

 

na moim wtryskiwaczu był tylko jeden oring i na dodatek nie wiem gdzie był zamonotowany,bo jak go wyciągałem to został w środku

 

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzynaczyszczenie-przepustnicy-kadett-monowtrysk-vt533.htm

 

Poczytać... Prosto napisane i dużo zdjęć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stawpol2

z tych fot wynika że:

mały oring na tej najmniejszej średnicy,ta metalowa dolna część wtryskiwacza, pod dolnym sitkiem.

duży oring tuż koło tej czarne pokrywy wtryskiwacza.nad górnym sitkiem

 

druga sprawa bo widzę że koledzy na forum są znawcami tematu,czy ja włożę cały wtrysk czyli podstawę i wtryskiwacz od c16 nz do mojego c 14 nz to zwiększy sie moc?czy tylko wzrośnie zużycie paliwa?czy może w ogóle nie będzie jeżdził bo go będzie " zalewało"

 

trzecia sprawa czy wtryskiwacz od poloneza ( system wtrysku abimex numer GM 17112022.) będzie pasował do c14nz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
mały oring na tej najmniejszej średnicy,ta metalowa dolna część wtryskiwacza, pod dolnym sitkiem.

duży oring tuż koło tej czarne pokrywy wtryskiwacza.nad górnym sitkiem

 

Dokładnie, tak zakładasz oringi i wkładasz w monowtrysk, zakładasz blaszke i dokrecasz do oporu - sam sie wcisnie przy dokrecaniu.

 

czy ja włożę cały wtrysk czyli podstawę i wtryskiwacz od c16nz do mojego c 14 nz to zwiększy sie moc?

 

Bedzie zalewalo na niskich obrotach, wtryskiwacz jest wydajniejszy.

 

wtryskiwacz od poloneza

 

W polonezie jest 1.6 wiec bardziej podobienstwa szukałbym w c16nz niz c14nz. - na 99% jest inny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stawpol2

dzięki ,będę szukał używki od c 14nz

patrzyłem ale te na allegro są chyba jeszcze gorsze jak moje(starsze roczniki)

a może jest jakaś alternatywa?co radzicie koledzy?? :-)

:-):-):-):-):-)

 

[ Dodano: 2011-03-20, 18:11 ]

wałkowanie wtryskiwacza dalej otóż, zaciągnąłem języka u żródła czyli w serwisie,tam po rozmowie z kierownikiem uzyskałem info że: wtryskiwacz od 1,2 1,4 1,6 1,8 jest taki sam w przypadku monowtrysku a o własciwą dawkę paliwa dba regulator wtrysku i według niego wtryskiwacz od poloneza będzie pasował,i co wy chłopaki na to??? :-|:-|:-|:-|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość szymon 1587cm3
wtryskiwacz od 1,2 1,4 1,6 1,8 jest taki sam w przypadku monowtrysku a o własciwą dawkę paliwa dba regulator wtrysku i według niego wtryskiwacz od poloneza będzie pasował,i co wy chłopaki na to???

 

Przypadkiem to przeczytalem... Wtryskiwacze są inne, maja inne numery i inne wydajnosci. Regulatory są we wszystkich takie same. Trzymaja niecaly 1bar.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania