Gość 993cm3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam. Czy ktoś z was pracował przy komputerowym urządzeniu do pomiaru i regulacji geometrii kół? Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda obsługa takiej machiny. Po kolei jakie czynności trzeba wykonać, pomiar, odczyt...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Obsługa takiego stanowiska jest bardzo prosta, samochód stawiasz na płyty, na przednie siedzenia dajesz obciążenie symulujące dwóch pasażerów, blokujesz koło kierownicy, na koła zakładasz czujniki po wcześniejszym skalibrowaniu osiowości, czujniki są podłączone do kompa w którym jest oprogramowanie w którym wybierasz model samochodu a na ekranie monitora obserwujesz ustawienie kół i je regulujesz, metoda jest bardzo podobna do laserowej ale łatwiejsza gdyż w oprogramowaniu są podane parametry ustawienia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 993cm3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dzięki. Co prawda liczyłem na coś bardziej "olśniewającego ", ale dzięki. Punkcik leci.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jak byś chciał bardziej szczegółowo to musiał bym instrukcje przepisać ale generalnie jest to bardzo prosta maszyna.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 993cm3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 musiał bym instrukcje przepisać Nie no. Taki bezczelny to ja nie jestem W Czw spróbuje się dowiedzieć dokładniej co i jak.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Może napisz co Cię najbardziej interesuje a ja postaram to przelać z głowy na forum   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 993cm3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Myslę, że bardziej opisać sie tego nie da. Trzeba zobaczyć o co chodzi w realu, albo na jakimś filmie "instruktażowym" Ale jak masz jakieś wskazówki czy cos to napisz.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Poszło na maila   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 993cm3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Poszło na maila Dzięki wielkie jeszcze raz.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Chyba marzenie każdego mechaniora A tu masz jak to mniej więcej się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się