Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przekazałem Wasze odpowiedzi do właściciela auta, teraz musi podjąć decyzję czy jeździć az zatrze nową czy wskoczyć na komputer

 

Holcu, ja nie jestem pewien czy komputer wskaże ciśnienie paliwa między pompami może to się manometrem sprawdza, kurde Cytrynki to dla mnie czarna magia.

 

witam-to moj pierwszy post

odnosnie tej pompy musisz sprawdzic uklad niskiego cisnienia w pierwszej kolejnosci,czyli czy cicnienie jakie podaje pompa z baku pokrywa sie z danymi fabrycznymi.

Najczesciej ukld.niskiego cisnienia sprawia problemy w tych silnikach co b,czesto spowodowane jest zla jakoscia tankowanego paliwa,a takze zatkaniem sitka w baku.

 

[ Dodano: 2010-06-09, 10:56 ]

gdybys mogl jeszcze podac wiecej danych na temat :jakie paliwo bylo tankowane[czy np. nie biodiese lub opal] oraz czy byly wczesniej jakies niepokojace objawy,kiedy filtr paliwa byl wymieniany

Pompa wtryskowa najczesciej pada jako ostatnia-warto bylo by spr. takze wezyki ktorymi nadmiar paliwa wraca z wtryskiwaczydo zbionika,czasami tam dzieja sie problemy

 

boven - przede wszystkim witaj na forum :) w naszym zespole i dziękuje, za pomoc - przyznałem punkt pomógł.

 

Co do paliwa - jest to paliwo tankowane na Statoil 3.2.1 myślę, że jest to dość dobre paliwo choć generalnie w tych większych korporacjach to i tak z jednej rafinerii to idzie.

 

Generalnie okazało się, jak już wspomniałem wcześniej że jest to ta pompa w koło zbiorniczka a nie ta przy silniku (za zamieszanie serdecznie przepraszam, tak to jest jeśli dla kogoś stara się pomóc)

 

Nic się nigdy nie psuło, generalnie auto ładnie się spisuje, tylko ciągle ta pompa.

 

  • 5 tygodni później...
Gość bezcenny_xx
boven - przede wszystkim witaj na forum :) w naszym zespole i dziękuje, za pomoc - przyznałem punkt pomógł.

 

Co do paliwa - jest to paliwo tankowane na Statoil 3.2.1 myślę, że jest to dość dobre paliwo choć generalnie w tych większych korporacjach to i tak z jednej rafinerii to idzie.

 

Generalnie okazało się, jak już wspomniałem wcześniej że jest to ta pompa w koło zbiorniczka a nie ta przy silniku (za zamieszanie serdecznie przepraszam, tak to jest jeśli dla kogoś stara się pomóc)

 

Nic się nigdy nie psuło, generalnie auto ładnie się spisuje, tylko ciągle ta pompa.

 

 

 

 

 

witam:)

 

mam ten sam problem z moim, wina wcale nie jest paliwo lecz przód, wymieniam tę pompe co 2 mies. az wkacu kupilem boscha orginalna, ale to tez nie pomoglo, juz byla na reklamacji, a wynika mi z tego ze moze byc to zaworek na przedniej pompie (wysokiego cisniania) ktory sie nie otwiera (elektromagnes-po prawej na pompie wysokiego zamontowany z boku-czasami wystarczy przeczyscic) i wtedy ta tylnia musi wypychac na chama, i tu jest wina, droga opcja to regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia (u gory na tej samej co zaworek) ktory dozuje nie takie cisnienie jak powinno dawac (i wtedy tylna pracuje na sucho). Ja walcze juz 5 mies. i wynika mi ze to ta ostatnia opcja (wlasnie dzis zamowilem). No i wazne by ta tylka byla orginalna bo niby odpowiada tylko za podawanie cisnienia do przodu, ale podruby maja slabiutkie zamienniki wsrodku.

 

Gość szymon 1587cm3

Za niskie/wysokie cisnienie wykryje czujnik i komp bedzie protestował.

 

Braku smarowania niestety nie wykryje i czesciej to bedzie przyczyna.

Jakosc naszych paliw tez nie zapewnia dobrego smarowania, a jak wiadomo pompy sa smarowane i chłodzone paliwem

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania