Gość dr.puniszman Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 witam czy ktos wie czy do tego silnika nadaje sie gaz ? ewentualnie do jakiego sharana by sie nadawał bo napewno nie do 1,8 T . do 2,0 napewno ale 115km do taiego auta to troche mało a wiec wchodzą w gre silniki o pojemnosci 2,8 . Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 teraz to wszystko da się zagazować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 teraz to wszystko da się zagazować Nawet diesla   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 sekwencja tylko i wyłącznie co do 1,8T również - na sekwencji śmiga bajerancko, przecież są instalacje dedykowane do doładowanych silników   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.puniszman Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a ciekawe jakie są koszty instalacji gazowej do takiego 1,8 turbo? wiem ze volvo v40 te silniki z turbem nie lubią gazu bo cos tam po tyłku niezle dostaje.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 koszty takie jak normalna sekwencja może parownik droższy o pare złotych, jakieś dodatkowe drobiazgi - w sumie moze ze 100-200zł   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zloty666 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ja zakładałem tutaj: http://www.abart.com.pl/Sprawdz-cene, możesz podpytać co by polecali do Sharana i jaki silnik sprawia najmniej problemów. Osobiście wolałbym większy silnik bez turbiny.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Widziałem zagazowane TT z 1.8T jak i HUMMERA z wielkim silnikiem czy BMW 3 2.8 i autka śmigają, a żaden z właścicieli się nie skarży na to że coś jest nie tak z motorownią   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 w sumie to chodzi tylko o soft, sekwencja podchodzi do silnika na wielopunkcie, a do turbo musi byc odpowiedni soft który widzi ze jest turbinka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/769-vw-sharan/#findComment-2613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się