Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie.

W moim oplu po ponad 7 latach zaczęła mrygać kontrolka oleju na rozgrzanym silniku na biegu jałowym.

Czy ktoś się orientuje jak rozumiec tekst instrukcji, w ktorej mamy dwa podobne slowa, mianowicie zaświeci i świeci. Czy zaswiecenie oznacza migniecie czy stałe swiecenie. Niby dopuszczają możliwość zaswiecenia się ale nastepnie piszą, że może być brak smarowania. Dlaczego robią ze mnie wariata

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/7390-%C5%9Bwiec%C4%85ca-kontrolka-oleju-na-luzie-dozwolona-w-instrukcji/
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze zapomniałem dodać ze lekko dodam gazu i lampka gaśnie.

To co oni maja na myśli w takim razie z instrukcji?

Czy jestes pewien ze to rozrzad lub pompa oleju?

Zakladalem tez mozliwosc uszkodzenia czujnika, ze np w wyzszej temp. Cos mu nie styka.

Czy moglvys wyjasnic dlaczego winny moglvy byc rozrzad? Przeciez sie kreci wszytsko...

 

[ Dodano: 2017-12-19, 17:44 ]

Tu mam dodatkowe zdjecia gdzie zaobserwowalem zawilgicone olejem miejsca, reszta jest sucha.

Dodam, ze od dluzszego czasu mam delikatny prxeciek oleju do zbiorniczka plynu chlodzacego. Moze to przeciek gdzies przy rozrzadzie jestvz tym związany.

5316677400_1326980696.jpg

5316677400_1326980696.jpg

5316677400_1326980696.jpg

 

Czyjnik też może być uszkodzony. Można wymienić - ze 2 dychy nieduży pieniądz.

O rozrządzie piszę, bo często napinacze sie rozlatywały i ciśnienie oleju uciekało przez napinacz. Silnik pracował tak jakby na styl diesla - na jałowym taki klekot słyszalny.

Pomiar ciśnienia oleju manometrem najlepiej przeprowadzić.

 

OK, dziękuję za wyjaśnienie, choć niebardzo rozumiem tego spadku cisnienia z powodu napinacza.

Te wycieki co na zdjęciach to rozumiem, że raczej niegroźne spod dekla tylko cieknie. Orientujesz sie moze czy tu mamy jeden czujnik oleju czy wiecej?

Co do klekotu to umnie zawsze jakis tam klekot byl slyszalny ale nigdy jakis tragiczny tylko subtelny.

 

Dzięki., a czy dam radę sam zdiagnozowac czy to napinacz?. Wystarczy dekiel odkrecic i sprawdzic jak mocno napiety jest łańcuch. Widzialrm filmik na youtube jak gosc mial w corsie silnik 1.0 i mu ubywalo plynu chlodzacego, to wsypal jakis proszek firmy K2 fo uszczelniania ukladu chlodzacego i ponoc przestalo ubywac plunu ze niby sie to uczczelnilo.

 

Weryfikacja napinacza może być przez ocenę napięcia łańcucha. Co do środków uszczelniających - mam jedno zdanie: zapalenia płuc nie leczy się witaminami...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania