Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jeśli wszystkie numery pasują to jest taki sam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antki22@o2.pl Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 W tzw międzyczasie pojawił się kolega kolegi i sczytał błędy były dwa ale po niemiecku Jeden to kluczyk nie komunikował się z reszta i nie można było odpalić, drugi alternator. Na szczęście miałem drugi kluczyk i odpalił ładnie i pracował, kontrolka ładowania się świeciła, ale to już mamy ustalone alternator. Postał dwa dni w deszczowo mokrej pogodzie i już nie odpala na żadnym kluczyku a przy podpiętym akumulatorze świeci się kontrolka ładowania teraz jak próbuję odpalić to rozrusznik kręci, kontrolka check mruga, odpali na pół sekundy i gaśnie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 rozrusznik kręci, kontrolka check mruga, odpali na pół sekundy i gaśnie. Nie rozpoznaje kluczyka. Pewnie trzeba zakodować na nowo a to juz tylko przy pomocy komputera.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 A świecąca się kontrolka ładowania to wina alternatora.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antki22@o2.pl Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Alternator zamówiony, podobno są jeszcze gdzieś jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za to i sugerowano by je sprawdzić patrzyłem pod maską i ni chu chu nie znalazłem a pod kierownicą wszystkie bezpieczniki OK ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Pierwsze słyszę o bezpiecznikach alternatora ale mogę zwyczajnie czegoś nie wiedzieć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Pierwsze słyszysz? Na przykład Insignia... alternator jest zabezpieczony o ile pamiętam przez 150A, rozrusznik 400A. Bezpieczniki płytkowe: W starszych Oplach były stosowane duże nożowe, w osobnej skrzyneczce, z reguły wąska podłużna:   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 AAA no fakt o tym nie pomyślałem bo od razu skojarzyłem ze "zwykłym" małym bezpiecznikiem. Zwracam honor w każdym razie, pomimo tego, że pisałem że mogę się mylić w tej kwestii. Nie zmienia to jednak tego, że ten bezpiecznik powinien być dobry skoro ładowanie jest - bynajmniej mi się tak to widzi, bo autor pisał że ładowanie jest.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się