Gość sosik1111 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 jeśli można to prosze o podpowiedż przy ostrym skrecie w lewo słychać trzaski z przodu prawej strony? jak w prawo skrecam to jest cisza czy może to być łożysko górne na makpersonie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 przegub zewnetrzny?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sosik1111 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 raczej nie przegób kolego to nie jest prztykanie jak przy awari przegóbu to są takie dzwieki jak by coś po czym sie obcierało . dzieki kolego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Łożysko koła prawego...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 To mozesz opisac jasniej swoje postrzeżenia,mcpersona sprawdzisz proszac kogos o pomoc w skrecaniu w lewo-prawo natomiast łapiesz za sprezyne i czujesz czy lozysko obraca sie swobodnie a moze wystepuja jakies drgania...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sosik1111 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 dzieki koledzy za informacje jutro poprosze kolege żeby posłuchał gdzie trzeszczy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Prosty sposób na sprawdzenie łożyska: unieść cały przód, aby oba koła były w powietrzu. Podeprzeć auto na stojakach albo czymś, co zapewni stabilne podparcie. Jeden wchodzi do auta, odpala i wrzucając np II lub III bieg puszcza sprzęgło i daje gazu tak, jakby jechał - prędkościomierz do 60-70km/h po czym szybko sprzęgło i wyłącza silnik. Drugi od samego początku blokuje jedno koło - np. robiąc dźwignię od podłoża (może być długa i mocna deska). Najpierw jedno, potem drugie koło i na podstawie odgłosu będzie wiadomo które łożysko zdechło. Ważne, żeby kręciło się tylko jedno koło. Jak łożysko jest wyrąbane fest to MUSI mieć luz i musi być go czuć na kole jak ruszasz trzymając 12-6.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 jezeli to byłoby lozysko koła to również bedzie mialo duzy luz ruszajac kolem na boki..jezeli lozysko by tak strzelalo to musialo by byc nie skręcone..   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sosik1111 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 witam łożysko w kole ok . dodam ze jak jade po nierównościach to jakby auto zaczeło tańczyć delikatnie po szosie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 jezeli lozysko by tak strzelalo to musialo by byc nie skręcone.. W chwili skrętu łożysko ulega znacznie większemu obciążeniu, bo przyjmuje na siebie większy ciężar "kładącego się" na łuku nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się