Skocz do zawartości

Za duży czas wtrysku benzyny c16se


Gość szymon 1587cm3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Wstawiłem łącznik między portki, sonda została tak jak była w jednej rurce. Przejechałem się kawałek i czuje ze jest poprawa. Dam mu kilka dni na przestawienie się. Gaz chodzi jeszcze gorzej więc poprawiło się (nic nie resetowałem i nie kalibrowałem).

 

sonda 0-3V?

 

Miałem kiedyś w c16nz rurowy i sonde podgrzewaną na końcu, i nie jest to lepsze rozwiązanie moim zdaniem.

 

Jeszcze spróbuje poszukać lewego, tak żeby map spadł chociaz o 0,1bara

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Wymieniłem sondę, jest lepiej.

Wymieniłem 95% uszczelek w dolocie i doszczelniłem co się dało - efektu niby brak bo MAP wskazuje to samo. Czas wtrysku lekko spadł i silnik ogólnie ciut lepiej pracuje.

 

Na pewno regulator ciśnienia paliwa mam do wymiany. Co prawda ciśnienie było ok, ale po zgaszeniu po 5-10s leci z 3barów na 1,5bara - widocznie nie trzyma jak powinien. Odpalanie też jest utrudnione bo musi zakręcić kilka razy. Wymusiłem pompę programem i po kilkukrotnym podpompowaniu odpalił z półobrotu.

 

Pozostaje jeszcze jeden problem, największy. W parametrach utrzymuje bardzo niski poziom O2S BLM partial load - i tu jest własnie powód niedomagań. Powinno być 106-145. U mnie ledwo 18.

Z tego co wiem to korekta długoterminowa częściowych obciążeń.

Wcześniej silnik pracował z gazem I lub II gen i pewnie stąd całe zamieszanie.

Jak to skasować? (nie mam takiej opcji w opelscannerze)

Odłączanie aku nic nie daje. Jeżdzę juz z miesiąc i to niestety się nie zmienia. Pozostałe parametry są w normie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Niestety to nie działa, zrobiłem 500km tylko na benzynie. Zrobiłem reset i jest tak samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Komputer dziś podmieniony. Silnik pracuje dużo lepiej, nie szarpie juz wcale. Co dziwne O2S BLM partial load spadł z 18 do 4 i chwilami do 0, ale silnik pracuje normalnie. Na PB wkręca się bardzo żwawo. Widocznie opel scanner tez oszukuje z odczytami.

Zostało minimalne falowanie na PB i LPG, ale to juz kwestia krokowego, lub jego adaptacji. Pryszcz w porównaniu do wcześniejszego falowania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania