Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Stranger945

Witam

Posiadam szmelcmagena golfa 3 generacji, i problem polega na tym, że auto z dnia na dzien dziwnie zaczeło zachowywać się na obrotach, po odpaleniu na zimnym silniku obroty wchodzą na 1400, po czym rosną, po złapaniu temperatury pracy tzn 90 stopni obroty spadają do 1100 na benzynie a do 900 na gazie przy czym falują.

Wypiąłem kostkę, od silniczka krokowego, na benzynie odpalił z objawami jak wyżej, ale na gazie zgasł.

gdzie szukać przyczyny.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/6397-wysokie-obroty/
Udostępnij na innych stronach

po wypięciu kostki, od zbiorniczka z płynem różnicy w pracy silnika nie było.

Bo nie będzie.

W zbiorniczku masz czujnik temperatury, czy przy silniku? Czujnik ze zbiorniczka to czujnik POZIOMU płynu, a nie temperatury płynu.

Nawet nie napiszesz jaki silnik... czujnik temperatury jest albo w głowicy albo w obudowie termostatu zależnie od modelu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/6397-wysokie-obroty/#findComment-35596
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania