Skocz do zawartości

Astra g 2000 r x16xel drgania,falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Auto to Astra G X16xel 2000r.

Problem istnieje od momentu chyba założenia instalacji lpg w każdym razie jest mega mocniej wyczuwalny a mianowicie:

 

-falowowanie obrotami 500-900 do uzyskania temperatury silnika 90 st nasila się ,jest bardziej widoczny w momencie hamowania i zatrzymania auta np przed światłami

 

-drgania silnika wyczuwalne w kabinie:fotel,kierownica,lewarek itd

 

 

i teraz albo jest to jeden problem albo dwa ponieważ drgania (wyczuwalne)wystąpiły po zmianie rozrządu,który po tym fakcie był sprawdzany u dwóch niezaleznych mechaników przy mnie i jest ustawiony dobrze.

 

 

Błędów ecu nie ma.

Kompresja 14 czy 15 w kazdym razie ok

 

Rzeczy podmieniane,wymieniane:

 

-egr

-dis

-swiece

-krokowiec

-termostat

-tps

-wtryskiwacze

-czyszczona przepustnica i teoretycznie kolektor(niewidziałem)

-olej 10w40

-filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

 

 

 

i teraz jest taki myk:

 

Po przeprogramowaniu obrotów z 775 na 850 i osiągnięciu przez silnik temperatury 80 st

pracuje jak pszczółka i na pb i na lpg.

Drgan nie ma,falowania również nie ma.

 

 

Tylko ta piękna sytuacja trwa dopiero od 80 st w zwyz a ponizej jest tragedia jak to przeskoczyć?

 

Czy techem można zaprogramować te obroty od niższej temperatury?

 

 

Problem jest na lpg i pb ,mozna odłączyć całkowicie lpg i jest to samo.

 

"Jestem miłośnikiem tej marki i nie odpuszczę tego problemu."

 

 

 

 

Kompresja silnik zimny:

 

1 gar:

 

2b2cd05d9ee9a930m.jpg

 

2 gar:

 

37e8c67c2e0b370am.jpg

 

3 gar:

 

3c54e92ec14b823em.jpg

 

4 gar:

 

9d7aec79db0d36b7m.jpg

 

 

Pomiar kompresji na gorącym(wzrasta)

 

1 gar: 16

2 gar: 16,05

3 gar: 16

4 gar: 16,05

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienie w tym tygodniu.

 

Wczoraj jednak odpiąłem wtyczkę od niego i sprawdziłem co pokazuje ecu

pokazał wartość 30 st i włączyły się wentylatory.

Czy po odpieciu niepowinien wskazać wartości skarajnie wysokiej?

 

Jakie powinien mieć wartości przy różnych temperaturach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj silnik wszedł w fazę agonii.

Podczas jazdy zaczęły falować obroty(pb i lpg)słyszalne było też stukanie chyba popychacza z prawej strony silnika oraz pojawiły się straszne drgania wszystkiego dosłownie.

Jest inny dzwięk podczas wciskania gazu i buja jakby mocą podczas jazdy.

Z tłumika efekt wypadania zapłonu ale inny rytmiczny takie (puf,puf,puf) i jest cały czas.

 

 

Głowica do zdjęcia? :-(

 

 

tu wrzuciłem link z dzwiękiem wydobywającym się z tłumika:

 

http://przeklej.org/file/kGjcvP/Glos014.amr

 

"sprawdziłem optycznie swiece i cewke w piatek spróbuję podmienic ale to chyba bez sensu"

 

[ Dodano: 2015-03-19, 21:03 ]

silnik jeszcze jednak pożyje.

 

dis powiedział papa

 

:-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania