Skocz do zawartości

Bezpiecznik Tigra


Gość MalaMi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie sprawdziłam...sprawa wygląda tak: z silniczkiem wywala jak tylko przekręce kluczyk a bez silniczka dopiero jak rusze manetką

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już jest nieciekawie najprawdopodobniej zwarcie w silniku spowodowało jakieś zwarcie w instalacji, z tego co pamiętam masz dwie manetki sprawdź czy na tej drugiej też wywala jeśli tak to trzeba by dobrze kable przejrzeć czy się pod wpływem zwarcie nie skleiły razem a może sam PLUS gdzieś do masy się nie przysmażył

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowałam wymienic manetke ale skutek jest ten sam niestety.Kurcze tam ,żeby dostać sie do tych kabli to grzebać tam przy bezpiecznikach no nie??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazdroszcze tego areału do "obrabiania"

 

zazdrość ;-)

 

chłopaki 2 styki sa w miare ok(były brudne w smarze) a ten 3, najbardziej na zewnatrz jest starty i wygladało to tak jakby miał problem ze stykaniem. moze w tym problem.

 

sprawdzane były 2 manetki-zaznaczam ze Kara robi wszystko sama- ma straszny pociąg do mechaniki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem nie to ze nie styka może tylko powodować to,że czasówki mi lekko rusza i stoją a nie to ze mi się zwarcie robi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te styki są odpowiedzialne za powrót wycieraczek do swojej normalnej pozycji, kurde teraz mi się umysł rozjaśnił między manetka a silnikiem jest jeszcze przekaźnik z układem czasowym tylko teraz nie pamiętam który to jest jutro kuknę na schemat i Ci napiszę bo on też może zwarcie robić.

 

Chwalić taka dziewczynę co sama do mechaniki palce wkłada

 

[ Dodano: 2010-04-22, 09:48 ]

Więc tak moja droga, patrząc na schemat instalacji układu wycieraczek po kolei mamy: bezpiecznik 30 A, prąd zapiernicza do manetki i tam jest rozdzielany na poszczególne sekcje a są cztery, wycieraczka tył, spryskiwacz tył, spryskiwacz przód, wycieraczka przód i ten ostatni nas interesuje, jak wiadomo wycieraczki mają trzy prędkości, czasowe, wolne i szybkie pierwszy jest obsługiwane dodatkowo przez przekaźnik czasowy, tryb wolny i szybki jest podłączony bezpośrednio do silnika, i już tam nic więcej niema, do silnika wchodzi pięć kabli –masa, plus wolnego biegu, plus szybkiego biegu, i dwa kable co idą z przekaźnika odpowiedzialne za czasowe włączanie wycieraczek i powrót do pozycji wejściowej. Tak wygląda układ zasilania wycieraczek, skoro bez silnika wywala trzeba jeszcze wykluczyć ten przekaźnik wyjąć i sprawdzić czy wywala bezpiecznik bez przekaźnika i silnika jak nie wywali podmienić przekaźnik i kolejna próba bez silnika ale już z przekaźnikiem jak nie wywali bezpiecznika to podłącz silnik zadziała to będzie radość jak nie silnik do wymiany, jak będziesz ten silnik składać to skontroluj te styki co tam któryś nie będzie dotykał do masy czyli obudowy lub pokrywki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawa wygląda tak,że nie wywałiło mi tego bezpiecznika i jak wyjełam i jak został przekażnik tyle ze jak ruszam manetką to on tak cyka myślisz ze moge go wyjac i będzie gitara??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cyka to dobrze czyli działa no i w ten sposób doszliśmy do jednego manetka jest przekażnik jest brak silnika i bezpiecznik żyje dasz silnik bezpiecznik umarł czyli silnik do wymiany, bez przekaźnika który cyka też wycieraczki działają ale od drugiego biegu i nie wracają same. Masz nadpalone styki w tym silniku i jeden z nich bije do masy i robi zwarcie w układzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ale wiesz wczoraj z przekaznikiem tez wywalalo bezpiecznik dlatego troche tego nie ograniam jeszcze ide teraz sprobuje z samym silnikiem bo tego jeszcze nie robilam jak wywali to juz wiadomo acz kolwiek szkoda bo jutro jade do Wartszawy do domu i jak bedzie pogoda jak dzis to chyba sobie kupie szczotke na kiju

 

[ Dodano: 2010-04-22, 15:21 ]

Kolego sam silniczek działa jak nie ma przekaźnika i nie wywala bezpiecznika.Wiec wychodzi na to ze przekaźnik się zwalił

 

[ Dodano: 2010-04-22, 15:21 ]

Kolego sam silniczek działa jak nie ma przekaźnika i nie wywala bezpiecznika.Wiec wychodzi na to ze przekaźnik się zwalił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania