Skocz do zawartości

układ kierowniczy


sosik1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie od dwóch miesiecy dochodzą stuki myślałem że to coś z zawieszeniem ale okazało sie że to maglownica przy szybkiej jeżdzie nie słychać ale wolno jak sie jedzie to słychać . nie ma wycieków pytanie lepjej regenerować czy wymienić na nową czy zostawić jak jest czy może jest jakaś regulacja na maglu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

końcówki drążków są ok

Ty czytasz, co się pisze?

Jest jeszcze opcja wybitych drążków kierowniczych

Ewentualnie rozróżniasz podzespoły takie jak końcówka drążka i drążek kierowniczy?

 

Końcówka drążka

Koncowka_astra_G%20(1).jpg

 

Drążek kierowniczy

Drazek_kierowniczy_Astra_G.JPG

 

Zauważasz drobne różnice?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
drążki kierownicze nie mają luzu
jak wezme i poruszam tą ośką co wychodzi z magla do kierownicy to ma luz

 

Mam propozycję: zanim podejmiesz dość istotną decyzję, sprawdź ten luz u jakiegoś mechanika albo na SKP. Wywalisz kasę na regenerację, a okaże się potem, że dalej jest luz i co?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.