Skocz do zawartości

Rdza przy wyjsciu anteny w blotniku Astra F


Gość deadwheel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na samym poczatku napisze ze jestem totalnym laikiem w sprawach lakierniczo blacharskich i szukam pomocy .

 

Sprawa wyglada tak ze nie mam pojecia zbytnio jak sie za to zabrac bo jest tam cienka blacha i mysle ze jak zeszlifuje to poprostu poglebie tylko ta dziure jakie macie pomysly by to zrobic ? Zeszlifować poglebic to dziure a pozniej jakos wymodelowac to szpachla ? Zeby byl otwor taki jak na poczatku ? Jak nakladac szpachle zeby sie trzymala ? Podtrzymac ja od dolu czyms ?

 

Przepraszam za glupie pytania ale jak napisalem wyzej jestem totalnym laikiem w tych sprawach .

 

Chcialbym jakas liste krokow i lekkie wytlumaczenie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale poradników jest DUŻO wiedzy o naprawach blacharskich. Pierwsza i zasadnicza kwestia jest taka, że to forum motoryzacyjne a nie forum jasnowidzów.

 

jest tam cienka blacha

 

Zeby byl otwor taki jak na poczatku ?

 

Gdzie? O jaki otwór chodzi?

 

Nie wpadłeś na to, że jakby dać jakieś zdjęcia dokładniejsze, to może łatwiej by było?

 

Niestety, teraz jest to na zasadzie "panie doktorze jestem chory, proszę mnie wyleczyć". Daj jakieś foty, napisz coś więcej, każda sprawa jest dość indywidualna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale trudno mi to opisac w miare zrozumiale :D

 

Moze przedstawie na zdjeciu ocb a pozniej dodam jak to u mnie dokladniej wyglada .

 

Dodam rowniez ze posiadam astre w sedanie .

 

3843b4f9c4002.jpg

 

Miejsce zaznaczone na czerowono . O jaka dziure mi chodzi juz tlumacze jak sie wyjmie antene czyli ta gumowa zaslepke + antene to wtedy pozostaje pusta dziura . I wlasnie naokoło niej zbiera mi sie rdza .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak :

 

1. Szlifuje papierem 400

2. Szlifuje papierem 800

3. Matowac tutaj rowniez musze ?

4. Podklad