Skocz do zawartości

Rdza przy wyjsciu anteny w blotniku Astra F


Gość deadwheel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na samym poczatku napisze ze jestem totalnym laikiem w sprawach lakierniczo blacharskich i szukam pomocy .

 

Sprawa wyglada tak ze nie mam pojecia zbytnio jak sie za to zabrac bo jest tam cienka blacha i mysle ze jak zeszlifuje to poprostu poglebie tylko ta dziure jakie macie pomysly by to zrobic ? Zeszlifować poglebic to dziure a pozniej jakos wymodelowac to szpachla ? Zeby byl otwor taki jak na poczatku ? Jak nakladac szpachle zeby sie trzymala ? Podtrzymac ja od dolu czyms ?

 

Przepraszam za glupie pytania ale jak napisalem wyzej jestem totalnym laikiem w tych sprawach .

 

Chcialbym jakas liste krokow i lekkie wytlumaczenie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale poradników jest DUŻO wiedzy o naprawach blacharskich. Pierwsza i zasadnicza kwestia jest taka, że to forum motoryzacyjne a nie forum jasnowidzów.

 

jest tam cienka blacha

 

Zeby byl otwor taki jak na poczatku ?

 

Gdzie? O jaki otwór chodzi?

 

Nie wpadłeś na to, że jakby dać jakieś zdjęcia dokładniejsze, to może łatwiej by było?

 

Niestety, teraz jest to na zasadzie "panie doktorze jestem chory, proszę mnie wyleczyć". Daj jakieś foty, napisz coś więcej, każda sprawa jest dość indywidualna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale trudno mi to opisac w miare zrozumiale :D

 

Moze przedstawie na zdjeciu ocb a pozniej dodam jak to u mnie dokladniej wyglada .

 

Dodam rowniez ze posiadam astre w sedanie .

 

3843b4f9c4002.jpg

 

Miejsce zaznaczone na czerowono . O jaka dziure mi chodzi juz tlumacze jak sie wyjmie antene czyli ta gumowa zaslepke + antene to wtedy pozostaje pusta dziura . I wlasnie naokoło niej zbiera mi sie rdza .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak :

 

1. Szlifuje papierem 400

2. Szlifuje papierem 800

3. Matowac tutaj rowniez musze ?

4. Podklad

5. Szpachli tutaj za duzo nie uzyje chyba

6. Szlifowanie szpachli

7. Malowanie

 

Jakies rady dla mojego przypadku , uwagi ?

 

Pistoletu niestety nie mam wiec bedzie spray .

 

Po zeszlifowaniu szpachli leci dalej znowu podklad i dopiero malowanie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze jedno stosowac na koniec tzw "blender" czy mozna obejsc sie bez tego ?

 

Moglbys mi jeszcze wytlumaczyc w ktorym etapie to stosowac :

 

1. farba podkładowa - może być jedna, tak naprawdę powinno sie stosować na gołą blachę jakiś podkład antykorozyjny (ja lubię Novol PE+) i dopiero potem podkład wyrównujący pod lakier, ale na piersze lekcje możesz pominąć 2 podkłady i kupić najtańsze. Pamiętaj tylko, jak powinieneś to robić na samochodzie.

2. 250ml lakieru akrylowego - kolor dowolny, wszystko jedno jaki, pamiętaj dokupić rozpuszczalnik do niego

3. 250ml lakieru metalizowanego z utwardzaczem, pamiętaj o dokumpieniu rozpuszczalnika do niego

4. 300ml lakieru bezbarwnego czyli klaru, z utwardzaczem, pamiętaj o rozpuszczalniku.

 

Punkt 1 mam rozumiec po pierwszym zeszlifowaniu a co z reszta ? Punkt 3 chyba u mnie odpada .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania