Skocz do zawartości

Silnik dziwna sprawa


Gość pgstrzelec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pgstrzelec

widzę admin

Sprawdzić układ chłodzenia.

Z tego co piszesz to wychodzi na to, że termostat jest otwarty i ciecz krąży cały czas w układzie chłodzenia i czujnik cieczy nigdy nie pokaże prawidłowej temp.

Komu ma dać auto jak mechanik wczoraj nie wiedział który to czujnik cieczy a który ciśnienia oleju. Nie mam warunków żeby samemu to sprawdzać w mroźną pogodę, nawet garażu.

Zajmujesz się naprawą opli?? może do ciebie podjadę ??? Znam Rudę Śląską jak kieszeń wychowałem się tam

 

[ Dodano: 2013-12-15, 11:02 ]

admin, do tego wszystkiego coś piszczy przy pasku alternatora był wymieniany ale mam przejechane 158tyś i pompa wody jest od nowości. Próbowałem WD-40 ale piski wracają naciąg dobry. To auto kupiłem z tego co widzę to nic nie było robione przy nim bo świece jak wymieniłem to też były oryginały termostat też gm. Więc muszę trochę zainwestować jeszcze bo pompę to i tak się wymienia ale na pewno nie przy tym przebiegu co mam tylko wcześniej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z tego co piszesz to wychodzi na to, że termostat jest otwarty i ciecz krąży cały czas w układzie chłodzenia i czujnik cieczy nigdy nie pokaże prawidłowej temp.

W końcu zaczyna się komunikacja werbalna... potwierdza to moje podejrzenia o wadliwym termostacie.

 

mechanik wczoraj nie wiedział który to czujnik cieczy a który ciśnienia oleju

Zmienić mechanika. Rozróżnienie czujników jest tak skomplikowane, jak w 1 klasie gimnazjum 2+2...

 

Zajmujesz się naprawą opli?

Swoich własnych od 16 lat.

 

coś piszczy przy pasku alternatora był wymieniany ale mam przejechane 158tyś i pompa wody jest od nowości. Próbowałem WD-40 ale piski wracają naciąg dobry.

Napinacz paska się skończył lub pasek wątpliwej jakości - rozciągnął się.

 

pompę to i tak się wymienia ale na pewno nie przy tym przebiegu co mam tylko wcześniej

120 tys km powinna być wymieniona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pgstrzelec

Oddałem auto do weryfikacji.

jutro mam odebrać corsę, ściągany był elektryk bo to coś poważniejszego było wymieniał jakieś bezpieczniki, przekaźniki, czujnik cieczy jednak został też wymieniony.

Ponad to podłączyli opla pod kompa :

wskazał wymianę oleju wymieniono 5w30 syntetyk taki był wczesniej

klocki do wymiany,

Jutro dowiem się więcej no i zobaczę czy jest git.

pompy wody nie wymienili, powiedzieli że zrobią to razem z rozrządem jak nie cieknie to nie ruszać hmmm? ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzieli że zrobią to razem z rozrządem jak nie cieknie to nie ruszać

Ten silnik ma łańcuch rozrządu a nie pasek.

Producent wskazuje, że łańcucha się NIE WYMIENIA a jedynie dokonuje kontroli napinaczy i plastikowych ślizgów łańcucha.

Ja tak do końca nie jestem pewien, czy mechanicy wiedzą coś o tym silniku, czy po prostu próbują z Ciebie zrobić:

 

171171_jelen_poroze.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pgstrzelec

witam

przed chwilą wróciłem zrobiłem 7 km objawy te same.

nagrzewa się wolno termostat według kompa ustawiony na 74 st.

po włączeniu dmuchawy czujnik warjuje.

Admin dolny wąż od pompy do chłodnicy nagrzewa się równoczesnie z pracą silnika i wężem tym chudszym od zbiorniczka płynu co to znaczy.

jestem tak wur...y że masakra, parę rzeczy zrobili ale z tym temostatem to lipa. Nie wiem co robić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat według kompa ustawiony na 74 st.

Oni powiedzieli, że ustawili termostat?

 

dolny wąż od pompy do chłodnicy nagrzewa się równoczesnie z pracą silnika

No to o czymś to świadczy. Termostat puszcza.

 

po włączeniu dmuchawy czujnik warjuje.

Tzn?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pgstrzelec

DO kolegi wyżej mój model ma czujnik cieczy i termostat osobno, chyba że się mylę chyba że jest jeszcze jeden czujnik??

 

chłopaki jest jeszcze jedna sprawa trochę go dziś testowałem.

jak nie włączę tej cholernej dmuchawy to czujnik cieczy po przejechaniu 5, 6 km zaczyna ustawiać się między 80a 90 jak tylko włączę dmuchawę na 4 i max czerwone pole wskazówka zaczyna opadać nawet do zera.u

Dźwigam klapę wąż od termostatu nie jest gorący bo nie osiągnął pełnego obiegu, wą lż pod nim idący od pompy do chłodnicy na dół jest letni,

 

i kolejna sprawa nagrzewnica ma dwa węże jeden idzie po lewej stronie do pompy wody drugi biegnie do egr. ten co idzie do pompy przy włączeniu dmuchawy na max 4 zaczyna robić się letni tak jak by dostawał studzenia. wyłączam dmuchawę robi się gorący.

 

admin chcę zakończyć ten temat ludzie powiedzcie że z moich wpisów to jednak ten termostat?? w tej chwili jest założony wahler 92/107.

Czyli ten wąż pod termostatem ma być letni w momencie otwarcia pełnego obiegu?? a z drugiej strony jest włożony do pompy wody i bezpośrednio na dół do chłodnicy więc co ma wspólnego z termostatem jak dole jest zimny u samego wejścia no masakra :-o:-o:-o

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten wąż pod termostatem ma być letni w momencie otwarcia pełnego obiegu??

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-termostat-silnika-cala-prawda-vt42.htm

Czego w tym nie rozumiesz? Przecież wręcz łopatologicznie jest wytłumaczone jak ma być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania