Skocz do zawartości

SWORZEN BRAK MOZLIWOSC ZAŁOŻENIA


Gość SOMELIER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) jestem tu 1 raz :devil:

Mam problem z audi b3 1,8 na gazniku Nie jestem mechanikiem z przyczyn ekonomicznych wziałem sie za naprawy sam i do tej pory szło calkiem jak na laika dobrze az tu trafiłem na jakąś masakrę ! Chciałem wymienić osłonę przegubu i sworzeń ( jest na dwie śruby ) o ile z osłona w miarę poszło o tyle z przegubem mecze się już drugi dzień i nadal nie moge go zmęczyć :( Problem jest taki ze nie moge go wkrecic brakuje mi okolo 0,5 cm by weszly sruby do otworow sworznia !!! nie wiem jakim cudem juz probowalem to robic odwrotnie najpier dokrecic sworzen a potem go wsadzac ale tez nic ,myślałem ze może przegub moze za słabo nabile ale to tez nie to wybyiłem gałke ale to nic nie dało l Proszę pomóżcie bo jestem juz u kresu i myślę o kilofie by porąbać to auto !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ... nie wiem jak to jasniej opisac nie jestem fachowcem :(

po prostu wymienilem oslone przegubu i chcialem wymienic przy okazji sworzen w tym aucie jest na dwie sruby mocowany do wachacza jak wsadze ten sworzen i dociagam do wachacz by przykrecic nie dochodzi na tyle blisko by wsadzic sruby i zakrecic brakuje około 0,5 cm i za cholere nie moge dalej naciagnac !!! probowalem i odwrotenj kolejnosc najpierw dokrecic sworzen do wachacza a potem nabic ale i tu brakuje ....wiem ze wydaje sie to smieszne ale nie wiem jak to mozliwe o co wogóle chodzi ...

 

[ Dodano: 2013-10-26, 21:43 ]

prezpraszam strzeliłem tam błąd chodzi oczywiście o sworzen a nie o przegub ! nerwy mi juz puszczaja sorki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach