Gość silvo44 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Wymiana żarówki w VC po lifcie jak wiadomo do przyjemnych nie należy, brak miejsca da się jakoś rozwiązać, ale widoczność do wnętrza gniazda jest praktycznie zerowa. I tu dylemat - jak włożyć prawidłowo żarówkę H7 w gniazdo?? (W opisie żarówek w przyklejonym wątku jest błąd ).. Może ktoś ma wyjętą lampę i zrobi dobrą fotkę tego gniazda?? Żeby zlokalizować czy ścięta część oprawki żarówki przychodzi do góry, na dół, czy może jakoś pod kątem.. A może po prostu ktoś wie..   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Wielokrotnie to wymieniałem ale nie pamiętam teraz jak to ma być ale z tego co wiem poczujesz w rękach czy żarówka siedzi czy nie na swoim miejscu a jak nie to małe lusterko i zobacz gdzie jest wycięcie na ząbek żarówki.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ten ścięty dzyndzelek idzie do góry ... Dużo osób wkłada do góry nogami a potem się dziwi że im wszyscy mrygają bo żarówka świeci w kosmos   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ścięty dziubek idzie do góry. Jak masz wyjęta lampę zapodaj 4300K, różnica kolosalna, polecam!! Adaptery kosztują 10e, plus CAN error free 11e i masz zestaw na lata   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 ścięty dzyndzelek idzie do góry OK, w porzo.. zapodaj 4300K Jakieś szczegóły ?? Chodzi Ci o włożenie czegos takiego ?? PALNIK Tu nic nie piszą o CAN lub jakimś adapterze - plud&play jest.. ale potrzebna przetwornica jest ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Potrzeba zwykły zestaw allegrowych ksenonow z przetwornicami (H7 4300K), do tego adaptery, żeby żarówka miała się czego trzymać, plus zestaw oszukujący kompa, iż jest tam żarówka a nie ksenon. Całość świeci pięknie, granica światłocienia jest mocno odcięta, nie ma rozbłysków. W Irlandii za ksenon tak nie ścigają, a przy soczewce śwatło jest odpowiednio skupione. Nie namawiam, można zawsze zainwestować w kompletne lampy itd...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 zwykły zestaw allegrowych ksenonow z przetwornicami (H7 4300K), do tego adaptery, żeby żarówka miała się czego trzymać, plus zestaw oszukujący kompa, iż jest tam żarówka a nie ksenon Taki ZESTAW wyczerpuje chyba wszystkie nałożone warunki .. Hmmm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Taki zestaw może być, ma już wbudowany kondensator, wiec nie będzie błędu. Do tego musisz zakupić adapter: http://allegro.pl/adapter-vw-passat-mb-c-opel-vectra-ksenon-xenon-i3543431350.html Po załozeniu wypolerowałem jeszcze lampy i dla pewności byłem u ziomka na ustawieniu. PS> kup 5000K będzie więcej światła niż 6000K   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 musisz zakupić adapter A czemu żarówka H7 trzyma się w oprawce bez sprężyn, adapterów a palnik jak z postu wyżej z kołnierzem identycznym jak H7 nie będzie się trzymał ?? Nie bardzo widzę, gdzie ten adapter miałby być włożony - chyba, że chodzi o "przejście" na D2S ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Może w poliftowej mocowanie żarówki jest inaczej rozwiązane, ale w przedliftowej żarówka trzyma się na "wtykach" od zasilania. Kiedy wsadzasz żarnik nie ma tam sprężynki jak w fiacie lub passacie B5 przed liftem, który przytrzymał by go na właściwym miejscu. Do tego jest adapter, bo inaczej żarówka wypadnie z leflektora. Wyjmij żarówke mijania i będizesz wiedział o co mi chodzi. Zaznaczam, że nie grzebałem przy poliftowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się