Skocz do zawartości

Vectra C polift - żarówka św. mijania


Gość silvo44

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana żarówki w VC po lifcie jak wiadomo do przyjemnych nie należy, brak miejsca da się jakoś rozwiązać, ale widoczność do wnętrza gniazda jest praktycznie zerowa. I tu dylemat - jak włożyć prawidłowo żarówkę H7 w gniazdo?? (W opisie żarówek w przyklejonym wątku jest błąd :-( )..

Może ktoś ma wyjętą lampę i zrobi dobrą fotkę tego gniazda?? Żeby zlokalizować czy ścięta część oprawki żarówki przychodzi do góry, na dół, czy może jakoś pod kątem..

A może po prostu ktoś wie..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielokrotnie to wymieniałem ale nie pamiętam teraz jak to ma być ale z tego co wiem poczujesz w rękach czy żarówka siedzi czy nie na swoim miejscu a jak nie to małe lusterko i zobacz gdzie jest wycięcie na ząbek żarówki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ścięty dziubek idzie do góry. Jak masz wyjęta lampę zapodaj 4300K, różnica kolosalna, polecam!!

Adaptery kosztują 10e, plus CAN error free 11e i masz zestaw na lata :crazy::twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ścięty dzyndzelek idzie do góry

OK, w porzo..

zapodaj 4300K

Jakieś szczegóły ?? Chodzi Ci o włożenie czegos takiego ??

PALNIK

Tu nic nie piszą o CAN lub jakimś adapterze - plud&play jest.. ale potrzebna przetwornica jest ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzeba zwykły zestaw allegrowych ksenonow z przetwornicami (H7 4300K), do tego adaptery, żeby żarówka miała się czego trzymać, plus zestaw oszukujący kompa, iż jest tam żarówka a nie ksenon. Całość świeci pięknie, granica światłocienia jest mocno odcięta, nie ma rozbłysków. W Irlandii za ksenon tak nie ścigają, a przy soczewce śwatło jest odpowiednio skupione. Nie namawiam, można zawsze zainwestować w kompletne lampy itd...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykły zestaw allegrowych ksenonow z przetwornicami (H7 4300K), do tego adaptery, żeby żarówka miała się czego trzymać, plus zestaw oszukujący kompa, iż jest tam żarówka a nie ksenon

Taki ZESTAW wyczerpuje chyba wszystkie nałożone warunki ..

Hmmm ???;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zestaw może być, ma już wbudowany kondensator, wiec nie będzie błędu.

 

Do tego musisz zakupić adapter:

 

http://allegro.pl/adapter-vw-passat-mb-c-opel-vectra-ksenon-xenon-i3543431350.html

 

Po załozeniu wypolerowałem jeszcze lampy i dla pewności byłem u ziomka na ustawieniu.

 

PS> kup 5000K będzie więcej światła niż 6000K

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zakupić adapter

A czemu żarówka H7 trzyma się w oprawce bez sprężyn, adapterów a palnik jak z postu wyżej z kołnierzem identycznym jak H7 nie będzie się trzymał ??

Nie bardzo widzę, gdzie ten adapter miałby być włożony - chyba, że chodzi o "przejście" na D2S ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w poliftowej mocowanie żarówki jest inaczej rozwiązane, ale w przedliftowej żarówka trzyma się na "wtykach" od zasilania. Kiedy wsadzasz żarnik nie ma tam sprężynki jak w fiacie lub passacie B5 przed liftem, który przytrzymał by go na właściwym miejscu. Do tego jest adapter, bo inaczej żarówka wypadnie z leflektora. Wyjmij żarówke mijania i będizesz wiedział o co mi chodzi. Zaznaczam, że nie grzebałem przy poliftowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania