Skocz do zawartości

LAGUNA II Hamulce - jak odpowietrzyć ?


Gość Stranger945

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Stranger945

Witam

Mam problem.

Po wymianie tarcz i klocków na tyle, nie mogę odpowietrzyć hamulca.

Pedał cały czas jest miękki płyn leci wszytko wydaje się być okej.

Dodam, że miałem zapieczony tłoczek, który został wkręcony.

Proszę o pilną pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Banalna sprawa ;) - jak odpowietrzałeś tylne hamulce? Z kołami w powietrzu? ... ;)

Laguna II to taki wynalazek że tył przy odpowietrzaniu musi stać na kołach ;) przerabiałem ten temat parę razy -> na początku rzucałem na k i na ch bo dość długo się męczyłem zanim mnie znajomy oświecił o co biega :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdarzyło mi sie zeby był kiedykolwiek problem z odpowietrzaniem w lagunie nawet na podniesionym zawieszeniu .... no ale to przeciez francuz wszystko mozliwe.

Laguna II to taki wynalazek że tył przy odpowietrzaniu musi stać na kołach

mozesz kolego przyblizyc temat dlaczego akurat przy opuszczonych kołach :-|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Laguna II ma korektor siły hamowania tylnych kół?

;-) - nie wiem co jest takiego powalonego w Lali... ale sam przerabiałem ten temat jak zmieniałem zaciski z tyłu u matki... (standardowo padł ślimak od ręcznego)... i za uja nie mogłem jej odpowietrzyć... a po postawieniu na koła udało się po 5 minutach ... :-| - nie cierpię takich smaczków .... :-x

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale większość aut nie ma ich nadzorowanych elektronicznie.

Zmierzam tu do pewnej analogii, w myśl której elektronika w sposób bezpośredni nadzoruje hamulce. Np Audi A6 C6 - nie wymienisz tylnych klocków bez użycia komputera, bo nie cofniesz tłoków w zaciskach. Robi się to poprzez podłączenie do kompa - chowają się elektrycznie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wporzadku elektryka to jedno a hydraulika to drugie.Komputerem cofasz tylko tłoczek,a w niektorych autach tylko trzpien ktory nim steruje a tłoczek wciskasz recznie np. Audi. Problem polegał na odpowietrzeniu a podniesienie auta nie moze powodowac całowitego odciecia przepływu płynu halulcowego przez korektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania