Skocz do zawartości

Załączający się ABS


Gość Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odkąd kupiłem auto to podczas zatrzymywania się na światłach itp, załącza mi się ABS. Byłem podłączyć auto na komputerze i owszem było parę błędów ale ni jak związanych z ABS-em, błędy te zostały usunięte ( tyczyły się one głownie przepustnicy a powstały najprawdopodobniej w wyniku nieszczelnego dolotu miedzy przepływką a przepustnicą, jak pisałem wcześniej zostały usunięte i narazie ich brak, bynajmniej tyle mówi komputer :P ) Komputer nie wykazał żadnego błędu który miałby związek z ABS-em. Nie przyglądałem się dokładnie jak są mocowane czujniki ABS-u ale z tego co mi wiadomo to w moim modelu Audi reguluje się odstęp czujnika od zębatki. Czy jest taka opcja, że odległość między czujnikiem a zębatką jest zła i przez to tak się dzieje?? Może macie jakieś inne pomysły, bd wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymm o tym nie pomyślałem szczerze mówiąc, a to bardzo prawdopodobne. Oprócz tego jakieś inne pomysły??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod kompa i sprawdz LiveData dla ABS, sprawdz czy wszystkie czujniki wyłapują tą samą prędkość. Przyczyną może być złaodległość czujnika od zębatki lub jak wspomniał Arkos zabrudzona zębatka. Jak wyglądają łożyska? Nie mają luzu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodził koleś w zakładkę związaną z ABS-em i nic tam nie było, łożyska raczej luzów nie mają ale sprawdzę to jeszcze tak samo z tymi zębatkami tez obczaję sprawę jak one wyglądają itd. Napisze jak coś bd widział narazie dziękuję za info.

 

[ Dodano: 2013-09-05, 17:34 ]

Za kilka dni bd wymieniał hamulce tarcze klocki itd. Mam jedno pytanie Przekładając tylne tarcze muszę założyć na nie zębatki ABS-u i cały myk polega na tym, że ciężko zbić ze starych tarcz te zębatki. Mam jeden uszkodzony przegub przedni i na nim zębatka czy zębatka bd z niego pasowała na tył?? Ułatwiłoby mi to bo ze starych tarcz musiałbym zbić tylko jedną zębatkę.

 

I jeszcze coś oprócz sprawdzenia czy zębatki nie są brudne co jeszcze mogę zobaczyć w związku z załączającym się ABS-em, postaram się jeszcze sprawdzić VAG-iem czy wszystkie czujniki sczytują tą sama prędkość kół, jako takiego błędu układu ABS komputer nie pokazuje kontrolka od niego gaśnie po odpaleniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania